וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נפצע קל לאחר שחרדים יידו אבנים לעבר מכוניתו בבית שמש

8.1.2018 / 12:14

החייל נסע ברכבו בבית שמש כשהושלכו לעברו אבנים, והוא סטה ממסלולו ופגע בעמוד. הוא פונה לבית החולים כשמצבו קל. המשטרה פתחה בחקירה. "הוא היה נסער, וסבל מחבלות קלות", סיפר החובש שטיפל בחייל

אמבולנס. שרון בוקוב
החייל נפצע קל/שרון בוקוב

חייל צה"ל נפצע באורח קל היום (שני) כשסטה ממסלולו במכונית שבה נהג בשכונת רמת בית שמש, לאחר שאבן הושלכה לעברו, ככל הנראה על ידי חרדים. המכונית פגעה בעמוד והחייל נזקק לקבלת טיפול על ידי צוות של מד"א ופונה לבית החולים הדסה עין כרם. המשטרה הוזעקה למקום ופתחה בחקירה.

חובש רפואת חירום במד"א אייאנאו מולה סיפר כי "ראינו את הנהג, צעיר כבן 20 מתהלך במקום בסמוך לרכב שהתנגש בעמוד חשמל. סיפרו לנו שהוא פגע בעמוד לאחר שיודו לעברו אבנים. הוא היה נסער וסבל מחבלות קלות. הענקנו לו טיפול ופינינו אותו במצב קל לבית החולים".

לפני כשבועיים אירע מקרה אלים נוסף בבית שמש, בעימותים שהתקיימו בין שוטרים לבין תושבי העיר במהלך מעצרם של 12 חשודים בגין הונאה בהיקף של יותר ממיליון שקלים. העימותים הגיעו לכדי התזת גז מדמיע לעבר המתפרעים.

עוד בוואלה! NEWS:
"הסדין האדום" של השופטים והרב מהמחוזי: מועמדיה של שקד לעליון
"סכסוך ארוך בין בני זוג": גל הצתות חריג בבנייני מגורים בלוד
שוד הכבשים הגדול התגלה כהונאה: החקלאי הסתיר חצי מיליון שקל

ביקור הוועדה לקידום מעמד האישה  בבית שמש, 24 בדצמבר 2017. טל אנגלנדר
להגיע בלבוש צנוע. רחוב בבית שמש/טל אנגלנדר

באותו השבוע, משלחת חברות כנסת מהוועדה לקידום מעמד האישה יצאה לסיור בעיר בעקבות הסרת שלטים המורים על צניעות ומדירים נשים, למרות הוראה מפורשת של בית המשפט. אנשי משמר הכנסת ניסו למנוע מחברות המשלחת לרדת מהאוטובוס מחשש לעימותים עם תושבים חרדים קיצוניים, וכשהן ירדו מהאוטובוס נוצרו חיכוכים עם כמה תושבים שכללו קללות והשלכת ביצים. חלק מהצעקות כללו קריאות "שיקסע, לכו תתפוצצו בעזה, אל תדברו איתם".

בחודש אוקטובר מפגינים חרדים יידו אבנים לעבר ניידת משמר הגבול בכביש חיים בר לב בירושלים. לא היו נפגעים בתקרית ונזק נגרם לחלון הניידת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully