וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקשרת עם רוחות קיבלה מסר קודר מהעולם הבא לדונלד טראמפ

8.1.2018 / 0:09

ג'ורג'ינה ווקר, שנבואותיה התבררו פעמים רבות כמדויקות, משוכנעת כי נשיא ארצות הברית יספוג מכה אנושה: "יש עננה שחורה מעל הבית הלבן. אני רואה אותו באזיקים, ואת הצל של ביל קלינטון לידו"

צילום: CNN, עריכה: יוסי אלטר

בסרטון - זה מה שעבר על טראמפ בשנה הראשונה לנשיאותו. האם היא גם האחרונה?

לא מעט אתגרים ניצבים בפני דונלד טראמפ עם תחילת השנה החדשה, אבל יש מי שכבר מנבא את מר גורלו. ג'ורג'ינה ווקר, מתקשרת עם רוחות רפאים, טוענת כי נשיא ארצות הברית יודח מתפקידו בשנה הקרובה בעקבות החשדות שעלו בדבר מעורבתה של רוסיה בבחירות לנשיאות.

"אני רואה אותו באזיקים, ואת הצל של ביל קלינטון לידו", מתארת ווקר האוסטרלית את נבואתה. "ש כרגע עננה שחורה שמרחפת מעל הבית לבן, וזה יימשך כך כל השנה. זו הולכת להיות שנה קשה, קשה מאוד. יכול להיות שהוא יצליח לחמוק מהדחה ויישאר בתפקידו, בדיוק כמו שקלינטון עשה בפרשת מוניקה לוינסקי, ויכול להיות שלא. בכל מקרה, יהיה מספיק חומר מרשיע נגדו כדי לזרוק אותו מהעולם הפוליטי לנצח".

עוד ב"אסור לפספס"

האסטרולוג שחזה את עליית טראמפ לשלטון מנבא: סוף העולם קרב
האם דונלד טראמפ הוא צאצא של איש זאב, קניבל ורוצח ילדים מהמאה ה-16?
כדאי שתאמינו: שש תיאוריות קונספירציה שעשויות להתברר כנכונות

מלניה מעצבת את הבית הלבן לכבוד החגים. GettyImages
"יש עננה שחורה מעל הבית הלבן"/GettyImages

לפי הדיווח של אתר החדשות האוסטרלי news,com.au, זו לא ה"התגלות" היחידה של ווקר עם פתיחת השנה החדשה. פרט לתחזית בנוגע לטראמפ, היא מנבאת גם את העתיד הקרוב של מפורסמים אחרים.

כך, למשל, היא מנבאת את המין והשם של העובר הטרי של הנסיך ויליאם ואשתו קייט מידלטון - זו תהייה בת שתיקרא ויקטוריה. לפי כלי התקשורת באוסטרליה, בתחילת השנה שעברה גם ניבאה ווקר כי תיוולד לזוג בת - וכעבור מספר חודשים אכן נולדה בתם הבכורה שארלוט. זוג נוסף שהיא חוזה את גורלו הם ביונסה וג'יי זי, שלאחרונה התוודה כי היה לא נאמן לאשתו.לדבריה של ווקר הם ישרדו את הבעיות בנישואים שלהם , כל עוד "הם ישמרו על הקריירות הנפרדות שלהם".

ומה חושב טראמפ על הנבואות לגביו?

גיף טראמפ Wrong. מערכת וואלה! NEWS
"תהיה לנו שנה קשה, קשה מאוד". טראמפ/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully