וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופה כמעט מאחורינו, וטראמפ תוקף את הספר נגדו | כותרות השבת

לאחר סוף שבוע סוער, צפת תפסה את המקום הראשון כשיאנית המשקעים במערכת הנוכחית. דייוח בארה"ב כי ה-FBI חוקר תרומות ל'קרן קלינטון' בתקופתה של הילרי כשרת החוץ, ומועצת הביטחון דנה בהפגנות באיראן. כותרות סוף השבוע

הסופה כמעט מאחורינו - צפת שיאנית המשקעים

הסופה החורפית הגיעה לשיאה אמש (שישי) ברחבי הארץ וגרמה בערים רבות לקריסות עצים ועמודים ולהצפות בהן נלכדו נהגים. בחרמון ירד שלג וברחבי הארץ הורגשו גשמים מקומיים. אובך כבד שרר בדרום בשל סופות חול מקומיות. צפת תפסה את המקום הראשון כשיאנית המשקעים במערכת הנוכחית, אחרי שירדו בה 110 מילימטרים. בקיבוץ עין כרמל ירדו 109 מ"מ ובקיבוץ גלעד ירדו 106 מ"מ.

"ה-FBI חוקר תרומות ל'קרן קלינטון' בתקופתה של הילרי כשרת החוץ"

הבולשת הפדרלית בארצות הברית (FBI) חידשה את חקירת החשדות כלפי "קרן קלינטון" בגין סיוע לתורמים באמצעות פעילויות בלתי חוקיות בתקופת כהונתה של הילרי קלינטון כשרת החוץ. מדובר בחקירה שהחלה בעבר והושהתה במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות בשנת 2016 שבו התמודדה קלינטון נגד דונלד טראמפ.

החקירה מנוהלת בעיר ליטל רוק במדינת ארקנסו, שבה נמצא מטה "קרן קלינטון", ומתמקדת בתרומות שהתקבלו בין השנים 2009 ל-2013, בתקופתה של קלינטון במחלקת המדינה. על פי הדיווח של האתר "The Hill", החקירה עשויה לבחון שימוש בנכסים פטורים ממס לצרכים אישיים ופוליטיים מצד בני הזוג קלינטון וכן את דיווחי הקרן לרשויות המס. דובר "קרן קלינטון" קרייג מינאסיאן מסר בתגובה לדיווח כי "עמדנו בעבר כמה פעמים במוקד חקירות שנערכו מטעמים פוליטיים ופעם אחר פעם ההאשמות הללו הופרכו".

דיון במועצת הביטחון של האו"ם על איראן. היילי: "העולם לא יעמוד מנגד"

מועצת הביטחון של האו"ם דנה אמש (שישי) בהפגנות נגד המשטר באיראן שנערכו בשבוע האחרון. שגרירת ארצות הברית באו"ם ניקי היילי אמרה כי ההפגנות התחילו כדבר ספונטני וכי העולם לא יעמוד מנגד ויצפה במתרחש. "אנחנו קוראים לאיראן להפסיק לתמוך בטרור. המשטר האיראני מפיץ כאוס ואי יציבות באזור", הוסיפה היילי.

שגריר איראן גולאמיל קושרו אמר כי ארצות הברית ניצלה לרעה את סמכותה כחברה קבועה במועצת הביטחון בכך שיזמה את הדיון. אל דבריו הצטרף שגריר רוסיה וסילי נבנזיה שאמר כי מדובר בנושא פנימי של איראן שאינו בסמכותה לדון בו. לדבריו, הדיון הוא "ניסיון לנצל את המצב באיראן כדי לחתור תחת הסכם הגרעין". שגריר צרפת בארגון פרנסואה דלאטר אמר כי על אף החששות מהמתרחש באיראן לא מדובר באיום על השלום והיציבות בעולם.

טראמפ נגד הספר שהסעיר את ארה"ב: "אני גאון ויציב מאוד"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ צייץ היום בחשבון הטוויטר שלו, והתייחס לספר מעורר הסערה על ממשלו, שקטעים ממנו פורסמו בימים האחרונים. טראמפ כתב התייחס לטענות על בריאותו הנפשית וכתב: "לאורך השנים אחת המעלות הגדולות שלי היא יציבותי הנפשית, וגם שאני חכם מאוד". טראמפ הוסיף כי "הפכתי מאיש עסקים מוצלח, לכוכב טלוויזיה ואז לנשיא ארצות הברית. אני חושב שזה מעיד עלי שאני לא רק חכם, אלא גאון".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully