וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הסערה: האורחים לא באו לבר המצווה - עשרות מתנדבים שמחו את נתנאל

4.1.2018 / 1:43

נתנאל ביזונק ביקש לחגוג את האירוע המרגש סביב המשפחה והחברים בגבעת אולגה, אך מזג האוויר החורפי השאיר רבים מהם בבית. בעקבות קריאה של פעיל חברתי וצוות הנהלת המתנ"ס, הגיעו תושבים וראש העיר לשמח את הנער. "כל הכבוד לכולם, זאת מצווה גדולה"

צילום: ציקו וקנין

חתן בר המצווה נתנאל ביזונק מגבעת אולגה תכנן לחגוג אמש (חמישי) בחברת חברים ובני משפחה את האירוע המרגש, בשל מזג האוויר הסוער הגיעו מעט מאוד אורחים. ביוזמת הנהלת המתנ"ס ופעילים חברתיים בשכונה הופצה ברשתות החברתיות קריאה לתושבי העיר להגיע לשמח את הנער שהתעצב.

תוך זמן קצר גדשו את אולם המתנ"ס עשרות רבות של אורחים שחגגו ורקדו עם הנער והרעיפו עליו אהבה. לאירוע הגיע גם ראש העיר צביקה גנדלמן, והנער גם זכה למתנות ברוחב לב.
"לא הגיעו אורחים לאירוע והילד קצת כאוב, אז חיילים וכל מי שיכול להגיע, אני פונה אליכם אנחנו אלופים בלשמח ולעזור, בואו נשמח את הילד הזה", אמר תושב העיר צ'יקו וקנין שהעלה סרטון לפייסבוק שבו קרא לאורחים להגיע לאירוע. "אני יודע שקר וגשום, אבל הילד יותר חשוב".

ראש העיר גנדלמן נשא דבר בבר המצווה ואמר "ישבתי בביתי בסיום יום עבודה עמוס במיוחד ודווחתי כי במתנ"ס שבשכונת גבעת אולגה יש מיעוט חוגגים בשל מזג האוויר הסוער בחגיגת בר מצווה של נער תושב העיר. מיד רשמתי צ'יק ויצאתי לשם בכדי לשמח את הנער ומשפחתו, אט אט זרמו למקום עשרות מתושבי העיר והשמחה הייתה גדולה, אני גאה בתושבי העיר שנענו לקריאה והגיעו לשמח את נתנאל".

עוד בוואלה! NEWS:
גבר ואישה נהרגו בתאונה בוואדי ערה; שני צעירים במצב קשה
אחרי שבש"ס אישרו כי אזולאי יתפטר - השר מכחיש: "אין שחר לשמועה"
הסכם בין הנהלת טבע להסתדרות: עובדי המטה בפתח תקווה יפרשו מרצון

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן בחגיגות בר מצווה. -, מערכת וואלה! NEWS
חתן בר המצווה נתנאל עם ראש העיר גנדלמן/מערכת וואלה! NEWS, -

וקנין פעיל הוסיף כי:" קיבלתי כמה שיחות טלפון מתושבי השכונה שהודיעו לי כי לאירוע בר מצווה של תושב השכונה לא הגיעו הרבה אורחים, מיד פירסמתי בפייסבוק שלי 'יחד למען אולגה' קריאה לכל תושבי השכונה להגיע למתנ"ס. לשמחתי כאשר הגעתי ראיתי שהמקום הולך ומתמלא וכל אורח שהגיע נתן מתנה מכובדת, כל הכבוד לכולם, זאת מצווה גדולה".

(עדכון ראשון: 22:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully