וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגן לחברתו השחקנית אודישן מזויף כדי לבדוק אם תבגוד בו - ושילם ביוקר

6.1.2017 / 0:06

דאג שם לב שחברתו החלה לקבל הרבה יותר תפקידים, וחשש שהיא משתמשת בגופה כדי התקדם. הוא פנה לערוץ היוטיוב To Catch a Cheater כדי לנסות לתפוס אותה על חם - וממש לא היה מרוצה מהתוצאות

TO CATCH A CHEATER

ערוץ היוטיוב "To Catch a Cheater" (לתפוס את הבוגד) ממשיך לספק סרטונים פרועים ובעלי אמירה מאוד מעניינת על מצב החברה שלנו - בהם מנסים אנשים לתפוס על חם בני זוג, בהם הם חושדים שלא יעמדו בפיתוי לבגוד בהם אם תזדמן בפניהם אפשרות כזו. כך למשל צעיר בשם דאג, שחשדו התעורר לאחר שהבחין כי חברתו השחקנית החלה לקבל הרבה יותר תפקידים, ובמקום לשמוח בשבילה הוא החליט לפנות לערוץ כדי לגלות מה עומד מאחורי השגשוג הפתאומי בקריירה שלה.

הוא סיפר להם שהוא חושד שהיא מתחילה עם המלהקים שבוחנים אותה לתפקידים ומנצלת את יופיה כדי להתקדם, וכדי לבדוק את זה ביקש שיארגנו לה אודישן מזויף. בסרטון נראית בת זוגו מגיעה לחדר מלון אינטימי, מתיישבת לצד הבמאי המזויף וקוראת איתו מספר שורות של טקסט.

עוד בנושא

הגבר גילה שארוסתו בגדה בו - וזה מה שהוא הקרין בחתונה
שלחה דוגמנית לפתות את בעלה לבגוד בה - ולא ציפתה שהוא יגיב ככה

זה מה שקרה שם

המפנה הגיע כאשר ה"במאי" ביקש ממנה שתתנשק איתו, כדי להוכיח את יכולות המשחק שלה. היא היססה מעט, ובסופו של דבר עשתה כפי שהתבקשה, והשניים התנשקו. עם זאת, הדברים הבאים שיצאו מפיו של ה"במאי" כבר ממש לא מצאו חן בעיני השחקנית, לה כנראה דווקא כן יש גבולות בכל מה שקשור למה שהיא מוכנה לעשות כדי להתקדם בעולם הזוהר. "אני תוהה כמה את מוכנה להשקיע בסצנת הסקס הזו", אמר לה האיש, "יש סצנת סקס בסרט, את יכולה להראות לי עכשיו?".

לשביעות רצונו של בן זוגה, היא נעמדה, סטרה ל"במאי" וקיללה אותו, ואז המצלמה עברה להציג את דאג, שצרח בשמחה: "כן, כן, אני אוהב אותה, אני אוהב את זה". מרוצה מתוצאות המבחן שיצר, הוא החליט להתקשר אליה בשיחת וידאו כדי להתוודות על מעשיו, אך היא ממש לא קיבלה זאת בהבנה.

"די, תסתום את הפה", אמרה לו, "פשוט לך תזד**ן". בסיומה של השיחה, דאג גילה למצלמות ש"אני חושב שהיא כרגע נפרדה ממני". הסרטון גרף כמעט 700 אלף צפיות, כך שכנראה שיש הרבה אנשים שנהנים לצפות במבחני הנאמנות הללו, ואולי בעיקר לראות אותם נגמרים בצורה רעה - בדיוק כמו במקרה של דאג.

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully