וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד שיחק עם תנור - וגרם לשריפה הקטלנית בברונקס

מפקד מחלקת הכבאות בניו יורק אמר כי ילד בן שלוש נשאר לבדו במטבח לפני שפרצה השריפה שהביאה למותם של 12 איש. "חדר המדרגות הפך לארובה", הוסיף. "אנשים לא יכלו לברוח במדרגות. אלה שניסו נספו"

12 הרוגים בשריפה בבניין מגורים בניו יורק. רויטרס
כבאים בזירת השריפה, אתמול/רויטרס

ילד בן שלוש ששיחק עם תנור בישול הוא זה שגרם לשריפה הקטלנית שהתחוללה אתמול בבניין מגורים ברובע ברונקס בניו יורק, ארצות הברית - כך מסרו אמש (שישי) גורמים רשמיים. 12 בני אדם נספו בשריפה, ארבעה מהם ילדים. תשעה בני אדם נוספים נפצעו בשריפה, ארבעה מהם באורח אנוש וקיים חשש לחייהם. זו הייתה השריפה הקטלנית ביותר בניו יורק מאז 1990.

אמו של הילד סיפרה לחוקרים כי זו אינה הפעם הראשונה שבה בנה שיחק בתנור שבבית המשפחה, בקומה הראשונה בבניין. מפקד מחלקת הכבאות בעיר, דניאל ניגרו, סיפר כי הילד נותר במטבח ללא השגחה. מעט לפני השעה 19:00 (שעון מקומי) הילד החל לצעוק והמטבח התמלא בעשן ואש. אמו תפסה אותו ואת אחיו הקטן ורצה איתם החוצה. את דלת הדירה היא השאירה פתוחה.

"חדר המדרגות היה כמו ארובה", הוסיף ניגרו במסיבת עיתונאים. הלהבות חצו את דלת הדירה והחלו להתפשט לקומות העליונות של הבניין בן חמש הקומות. האש לובתה על ידי חמצן נוסף בכל פעם שמישהו מהדיירים המבוהלים פתח את החלונות.

עוד בוואלה! NEWS:
מצרים: 12 הרוגים בפיגועי ירי נגד נוצרים קופטים; דאעש קיבל אחריות
סוריה: המורדים החלו לעזוב את האזור הסמוך לגבול ישראל ולבנון
"מוות לדיקטטור": אלפי איראנים הפגינו נגד רוחאני ויוקר המחיה

לפחות שישה הרוגים בשריפה ברובע ברונקס בניו יורק. רויטרס
זירת השריפה ברובע ברונקס בניו יורק, אתמול/רויטרס

"לאנשים היה מעט מאוד זמן להגיב. הם לא יכלו לרדת במורד המדרגות. אלה שניסו נספו", הסביר ניגרו. משטרת ניו יורק מסרה כי בין ההרוגים בשריפה שני פעוטות בני שנה ושנתיים, ילד בן שבע וילד נוסף שגילו לא ידוע. בשריפה נהרגו עוד ארבעה גברים וארבע נשים.

"ילדים שמתחילים שריפות זה לא דבר נדיר", אמר ניגרו. הוא הדגיש כי אין להשאיר ילדים קטנים ללא השגחה, וכשנמלטים משריפה בתוך מבנה על האחרון שיוצא לסגור את הדלתות אחריו.

לדברי הרשויות, הכבאים הצילו 12 אנשים מהבניין וארבעה נוספים מאושפזים בבית חולים במצב אנוש. 14 משפחות נותרו חסרות קורת גג, וארבע מהן נלקחו לבתי מלון. לבניין, בעל 26 דירות, נרשמו לפחות שש הפרות של הנחיות מחלקת הכיבוי, אחת מהם גלאי עשן שבור בקומה הראשונה שעליו דווח באוגוסט האחרון.

ראש העיר ביל דה בלאזיו אמר כי ידוע לו על חששות שעלו בנוגע לבניין. הוא הוסיף כי "בהתבסס על המידע שיש לנו כרגע, לא נראה שהיה משהו בעייתי בבניין או בבטיחות האש בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully