וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות הפגינו נגד הקמת מתקנים להפקת גז ליד יישובי חוף הכרמל

29.12.2017 / 19:33

תושבי אזור חוף הכרמל הפגינו מול ביתו של ראש המועצה וקראו לו להתפטר. המפגינים התעמתו עם שוטרים ואחת מהם עוכבה לזמן קצר. תושב האזור שהגיע להפגין: "צריך לעשות הכול כדי למנוע את השואה הזו"

צלמים זמניים מורשים

עשרות תושבי זכרון יעקב והמועצה האזורית חוף הכרמל הפגינו היום (שישי) בסמוך לביתו של ראש המועצה, כרמל סלע, במושב גבע כרמל. זאת במחאה על הכוונה להקים מתקנים להפקת גז בים וביבשה בסמוך ליישוביהם. המשטרה הטילה הגבלות על המפגינים ובתחילה התירה רק לחמישה מהם להפגין מול ביתו של ראש המועצה, ואת יתר המפגינים ריכזה בפארק סמוך. בהמשך, מול ביתו של סלע, התעמתו מפגינים עם השוטרים, שעיכבו את אחת מהם, פעילת הסביבה חנה קופרמן.

אחד השוטרים חטף מידה של קופרמן את הטלפון הנייד שלה שבו תיעדה את המתרחש במקום. לטענת המשטרה, היא עוכבה בחשד שירדה לכביש. השוטרים הרחיקו אותה כמאה מטרים ממקום ההפגנה ושם שיחררו אותה והשיבו לה את הטלפון הנייד. אחרי ששוחררה קופרמן שבה להפגין.

ההפגנה היום נערכה ביוזמת ארגון "שומרי הבית". המפגינים קראו לראש המועצה להתפטר. המוזיקאי חתן פרס ראש הממשלה לקומפוזיטורים אלברט בגר, תושב מושב דור הסמוך, היה בין המפגינים. "הולך להתרחש עלינו אסון גדול מאוד ואני חושב שאנחנו צריכים לעשות הכול כדי למנוע את השואה הזו", אמר.

עוד בוואלה! NEWS
החולים שימשיכו במאבק - ואלה שזכו לבשורה: "קיבלתי תקווה שאהיה סבתא"
מטח בזמן טקס לזכר אורון שאול; רקטה נפלה במבנה בשער הנגב
הולך רגל בן 73 נהרג בתאונת דרכים סמוך לפרדסיה; מותו נקבע במקום

פעילת סביבה חנה קופרמן עוכבה בהפגנה נגד הקמת מתקנים להפקת גז ליד יישובי חוף הכרמל, 29 בדצמבר 2017. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
שוטרים מעכבים את קופרמן בהפגנה, היום/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully