וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחיתות בראשון לציון: ראש העירייה נחקר שוב תחת אזהרה

27.12.2017 / 14:14

דב צור נחקר תחת אזהרה בחשד כי פעל לקידום אינטרסים של אנשי עסקים בעיר תמורת טובות הנאה. בשבוע שעבר שוחרר למעצר בית ואמר כי "אם ייקבע שבמעשיי נפל דופי פלילי, אהיה הראשון להניח את המפתחות"

צילום: ללא קרדיט

ראש עיריית ראשון לציון דב צור נחקר היום (רביעי) במשך כארבע שעות במשרדי להב 433 במסגרת פרשת השחיתות בעיריית ראשון לציון. צור חשוד שפעל לקידום אינטרסים של אנשי עסקים בעיר תמורת טובות הנאה.

צור שוחרר בשבוע שעבר ממעצר בית בן עשרה ימים שנגזר עליו. בתחילת החודש הוא נעצר יחד עם 18 בני אדם נוספים במסגרת חקירת המשטרה בחשד לקשרים בין גורמים פליליים לבעלי תפקידים בעיריית ראשון לציון. בין העצורים הייתה שורת בכירים בעירייה, אנשי עסקים וקבלנים. כעבור עשרה ימים הוא שוחרר למעצר בית ונאסר עליו לעסוק למשך חודש בענייני העירייה או החברה הכלכלית בראשון לציון. בשבוע שעבר אמר צור כי "אבהיר כבר כעת שאם ייקבע שבמעשיי נפל דופי פלילי, אהיה הראשון להניח את המפתחות, אני משוכנע בכל ליבי שזה לא יהיה המצב", אמר.

עוד בוואלה! NEWS:
דובר צה"ל: "אלו שלוש השנים השקטות בעזה מאז ימי שמשון הגיבור"
תיעוד בלעדי: המבצעים החשאיים של צה"ל למען אזרחי סוריה
יממה אחרי הפגישה עם הרבנים: נתניהו מעביר 40 מיליון שקל ליו"ש

פרשה 1803- הוארך מעצרו של ראש עיריית ראשל"צ, דב צור, והוא הורחק ל-30 יום מטיפול בענייני העירייה. ניב אהרונסון
צור בדיון בהארכת מעצרו/ניב אהרונסון

החקירה מתנהלת זה יותר משנה באגף החקירות והמודיעין (אח"מ), בחשד לקידום עסקים של קבלנים. בין החשודים בתיק גם ח"כ דוד ביטן (הליכוד), שהתפטר מתפקידו כיו"ר הקואליציה בשל החשדות נגדו. המשטרה מייחסת לביטן חשד בקבלת שוחד, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים.

על פי החשד, ביטן לווה סכומי כסף מאבי המשפחה, אולם ההחזר עבור ההלוואות נעשה מהקופה הציבורית. לפי החשד, בתמורה לסכומים, פעל ביטן להטות מכרזים בשטח ראשון לציון לטובת יוסף ומקורביו. בנוסף, בתו של יוסף, שנחקרה ושוחררה בתום חקירתה, מונתה לתפקיד בסביבתו הפוליטית של ביטן ואת שכרה קיבלה לכאורה מהקופה הציבורית, כחלק מתשלום החוב לאביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully