וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה נפצעה קשה בפיצוץ רכב בכפר ירכא שבצפון: "כל הבית רעד"

24.12.2017 / 0:40

במהלך הפיצוץ, שאירע בכפר הדרוזי שבצפון הארץ, נגרם נזק לכלי רכב מסוג יונדאיי וצעירה בת 25 נפצעה באורח קשה ופונתה לבית החולים בנהריה. הכביש הראשי בתוך הכפר נחסם לתנועה ובמקום כוחות משטרה רבים. הרקע פלילי

פיצוץ רכב בכפר ירכא בצפון הארץ ב-24.12.2017. אתר אלמסאדר, אתר רשמי
בפיצוץ נגרם נזק לכלי רכב מסוג יונדאיי/אתר רשמי, אתר אלמסאדר

צעירה בת 25 נפצעה באורח קשה הלילה (ראשון) בפיצוץ שאירע בכלי רכב בכפר ירכא שבאזור הצפון. הצעירה קיבלה טיפול רפואי ראשוני במקום על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א ופונתה למרכז הרפואי לגליל שבנהריה כשמצבה אינו יציב, והיא סובלת מפגיעה בגפיים. תחנת המשטרה בעכו פתחה בחקירת נסיבות האירוע, שהרקע לו הוא פלילי.

כתוצאה מהפיצוץ נגרם נזק קשה לכלי רכב מסוג יונדאיי איי 35. חבלן של המשטרה ומעבדה ניידת לזיהוי פלילי הגיעו למקום. בנוסף כוחות משטרה רבים מעכו ומנהריה הגיעו לזירת הפיצוץ וסגרו את הזירה. הכביש הראשי בתוך הכפר נחסם לתנועה ולמקום הגיעו עשרות סקרנים, בהם תושבי הכפר. אחד מהם, הגר בקרבת זירת הפיצוץ, אמר לוואלה! NEWS כי "כל הבית רעד".

בנוסף נודע כי הצעירה שנפגעה בפיצוץ עובדת במכירות, ואין לה עבר פלילי. היא הועברה לבית החולים רמב"ם שבחיפה.

עוד בוואלה! NEWS:
"השחיתות מסוכנת מאיראן": אלפים הפגינו בת"א, מאות מחו בירושלים
מחר: ביטן צפוי להיחקר פעם נוספת בפרשת השחיתות בראשון לציון
בלחץ ישראל: דנמרק מקפיאה כספי סיוע לארגונים פלסטיניים

כוחות משטרה בפיצוץ רכב בכפר ירכא שבצפון ב-24 בדצמבר 2017. אתר אלמסאדר, אתר רשמי
כוחות משטרה וסקרנים בזירת הפיצוץ/אתר רשמי, אתר אלמסאדר

לפני כשבועיים הותר לפרסום כי המשטרה פענחה את ניסיון החיסול במכוניתו של אליעד וקנין, עבריין בן 29 מחיפה, ב-11 בספטמבר השנה. במהלך ניסיון החיסול, וקנין יצא כשהוא לבוש אפוד שכפ"צ מצ'יינג הסמוך להיכל התרבות של נשר, בחן את רכב המרצדס שלו שחנה שם, אך לא הבחין במטען החבלה שהוצמד מתחת לרכב ובצמוד לרצפה. לאחר שנסע כמה עשרות מטרים ברכבו, אירע הפיצוץ ליד סופרמרקט "רמי לוי" בשעה שהחנות והרחוב הומים אדם. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה עם פגיעה קשה בגפיים התחתונות, והרופאים נאלצו לקטוע את רגלו השמאלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully