וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבחורה הזו יש לשון כפולה וחכו שתראו מה היא יכולה לעשות איתה

27.12.2017 / 11:07

פרצופה של לוסי מעוטר בפירסינג ועל גופה שלל קעקועים - אך החלק הכי לא קונבנציונלי במראה שלה הוא הלשון - אותה היא הפרידה בניתוח לשני חלקים. צפו בסרטון פעלולי הלשון הכי מטורלל שראיתם

@lucykmmcallister

המראה של לוסי מקאליסטר, בחורה צעירה וצבעונית במיוחד, הוא אינו קונבנציונלי. שיערה צבוע בירוק, פרצופה מעוטר בשלל חורים ובתוכם פיריסנג ועל גופה מספר קעקועים, אך כל זה מתגמד לעומת החלק המיוחד ביותר (יש שיאמרו מטריד בגופה). דבר לא יכול להכין אתכם לרגע בו לוסי פותחת את פיה, וממנו משתלשלות שתי לשונות, בהן היא שולטת באופן מוחלט ומסוגלת להזיז כל אחת מהן באופן נפרד, ובו זמנית.

עוד ב"אסור לפספס"

הצצה לתצוגת האופנה שלועגת לדוגמניות ויקטוריה'ס סיקרט
צפו במרצה מדגימה על סטודנט איך שמים קונדום – עם השיניים

וידאו שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה, בו היא מציגה במשך 46 שניות את סט פעלולי הלשון הכי מוזר שראיתם, צבר אלפי צפיות. מסתבר שחציית הלשון היא טרנד שצובר פופולריות ברחבי העולם, וזה נעשה בדיוק כמו שחשבתם: בניתוח הלשון נחתכת בדיוק באמצעה, מהקצה ועד לבסיס הלשון, לכל אורכה. ההתאוששות מהליך שכזה אורכת כשבועיים ובתקופה הזו המנותח מתקשה לדבר, לאכול ולשתות.

עוד באותו נושא

היכולות שלה עם הלשון השיגו לה שיא ביזארי במיוחד - אותו איבדה מיד

לכתבה המלאה

"זה כאב, אבל חייכתי לאורך כל התהליך", אמרה לוסי על חציית לשונה, "הכאב בזמן ההחלמה הוא לא נוראי אבל המחסור באוכל ובשתייה הוא גיהנום".

  • עוד באותו נושא:
  • לשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully