וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במרצה מדגימה על סטודנט איך שמים קונדום – עם השיניים

19.12.2017 / 10:15

צופים המומים מסרטון של מרצה מברזיל שהחליטה להדגים את הדרך הנכונה לשים קונדום על איבר מין של סטודנט - עם הפה. פוליטיקאים במדינה מיהרו לגנות אותה

מרצה מדגימה איך לשים קונדום - עם השיניים/Z Diesel/Youtube

מרצה מברזיל תועדה כשהיא מכניסה קונדום לפיה ומלבישה אותו על איבר מין מפלסטיק שאוחז אחד מתלמידיה באזור חלציו. הסרטון שזיעזע את הרשת בברזיל צולם בשיעור על מין בטוח, והמורה נראית כשהיא יורדת על ברכיה לקול תשואות התלמידים המובכים כדי להדגים בפניהם כיצד היא שמה את הקונדום על האיבר המצועצע - עם הפה.

המרצה זכתה לביקורות קשות מאז פורסם הסרטון ברשת והפך לוויראלי. בעוד הצופים הביעו זעזוע ממעשיה, התלמידים בסרטון נראים מתגלגלים מצחוק כשהמורה "הקולית" מפגינה את מומחיותה המפוקפקת. רבים מאמינים שהסרטון צולם באוניברסיטה בבאהיה, צפון-מזרח ברזיל, אך הדבר לא אושר סופית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרצה מדגימה כיצד להלביש קונדום עם הפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מורה שלחה תמונות עירום ושכבה עם תלמידים תמורת ציונים - והסתבכה בגדול

לכתבה המלאה

חוסר הוודאות לגבי המקום בו צולם הקטע לא עצר פוליטיקאים מברזיל לדון בעניין הסרטון הויראלי. פלביו בולסונרו, חבר פרלמנט בריו דה ז'ניירו מאז 2003, צייץ בתגובה: "האם מורה צריכה להעמיד פנים שהיא מבצעת אקט מיני כדי שתוכל לשים קונדום?". אחד כתב בתגובה לסרטון: "רק בברזיל יכולים לקרות דברים כאלה. לדעתי מדובר בחוסר כבוד עצום כלפי החינוך והחברה. בתי ספר ואוניברסיטאות צריכות לשמש מקום ללימוד מקצועות כמו מתמטיקה ופורטוגזית ולא עבור דברים כאלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגזימה? התלמידים לא נראים מופתעים מדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully