וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכולות שלה עם הלשון השיגו לה שיא ביזארי במיוחד - אותו איבדה מיד

5.4.2017 / 9:52

זה מה שקורה כשאין מזגן בבית: זואי אליס הצליחה לשבור שיא גינס בעצירת מאווררים עם הלשון - ואז הגיע לו מטורף אחר שהצליח לשבור גם את השיא שלה. אל תנסו את זה בבית

צילום מסך

בסרטון - היא עשתה את זה עוד ב-2010

אנחנו לא מבינים מה חשבה לעצמה הפעלולנית הזאת כשהחליטה לקבוע שיא חדש בעצירת מאווררים עם הלשון, אך אחרי ששברה שיא דומה בשחרור מלכודות עכברים עם הלשון - דווקא נשמע לנו סביר שהלשון שלה מוכנה לעוד. זואי אליס, או בשם הבמה שלה "זואי ל'אמור", עלתה על בימת תכנית הטלוויזיה האיטלקית לשיאי גינס (ה-"Lo Show dei Record") ושברה את שיא העולם בעצירת להבי מאוורר עם הלשון בדקה אחת.

למעשה, השיא הקודם בעצירת מאווררים היה גם שייך לה, כשאז היא הצליחה לעצור 20 מאווררים עם הלשון בדקה אחת. היא עלתה לבמה כשהיא אוחזת בשני מאווררים וכשהשעון החל לרוץ, היא עברה ממאוורר למאוורר ועצרה את להביו בלשונה החסינה. אליס ליקקה את דרכה לספר השיאים של גינס פעם נוספת עם שיא של 32 עצירות מאווררים בדקה. מרשים!

סך הכל הגיוני

עוד באותו נושא

כמה לוחות בטון שבר בן ה-16 באמצעות הראש כדי לקבוע שיא עולם?

לכתבה המלאה

לצערה, זמן קצר לאחר הופעתה מישהו אחר שבר את השיא שלה. שיא העולם החדש שייך לאשריטה פורמן, שהצליח לעצור בלשונו 35 מאווררים בדקה! אל תתפלאו: אשריטה פורמן הוא שיאן בהחזקת שיאי גינס, כשנכון ל-2014 הוא קבע 551 שיאים ומחזיק נכון לעכשיו ב-200 שיאים שונים, ביניהם השיא הצפוי "האיש בעל מספר שיאי גינס הרב ביותר".

בעלה של אליס, שיין הולטגרן, המופיע בשם "קאובוי החלל", מחזיק גם הוא בכמה שיאים ביזארים כמו בליעת חרבות מתחת למים, כיבוי לפידים בלשון והרמת משקולות בארובות העין. מצא מין את מינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully