וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטירות, דחיפות ואגרופים: שתי נערות ואימן תוקפות כוח צה"ל

18.12.2017 / 19:25

קצין וחייל צה"ל שעמדו בפתח בניין אליו נמלטו מיידי אבנים בשומרון הותקפו על ידי אם פלסטינית ושתי בנותיה. בסרטון שהופץ במהלך סוף השבוע נראים החיילים מאופקים ואינם מגיבים לאלימות. דובר צה"ל: האירוע יתוחקר. תיעוד

עריכה: תום זואילי

שתי נערות פלסטיניות ואימן תקפו קצין צה"ל בדרגת סרן וחייל נוסף בפתח ביתן ביישוב נבי סאלח שבדרום השומרון. בסרטון שהופץ במהלך סוף השבוע ברשתות החברתיות תועדו שתי הנערות צועקות ודוחפות את השניים. בשלב מסויים מצטרפת האם, ויחד הן נראות מכות את החיילים. אחת הנערות כבר הייתה מעורבת בשלוש תקריות דומות.

האירוע התרחש לאחר שהחיילים נקראו לאזור בשל ידויי אבנים מצד ילדים מבתי מגורים באזור לעבר הכוחות. התיעוד נפתח בחיילים שנעמדים בכניסה לבית ומנסים למנוע את חזרתם של מיידי האבנים לרחוב ולהפסיק את השלכת אבנים לעבר חיילי צה"ל.

עוד בוואלה! NEWS:
בנט על בג"ץ גופות המחבלים: "החלטה מבישה. עלינו לומר 'עד כאן'"
רצח הדיפלומטית הבריטית בביירות: "נהג אובר חנק אותה למוות"
הסוכן הסמוי נרצח, אך המפכ"ל העניק למפעיליו תעודת הוקרה

נערות פלסטיניות מתגרות בחייל צה"ל צועקות עליו, סוטרות לו ובועטות ברגליו בנבי סלאח. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
מתוך תיעוד הנערות התוקפות את החיילים/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

אלא שאז, הנערות התקרבו אל השניים, החלו לדחוף אותם ואף להכות אותם. "אל תעמדו פה, לכו מכאן", צעקו הנערות לעבר השניים. זמן קצר לאחר מכן הצטרפה לנערות גם אמן ויחד איתה המשיכו הנערות לתקוף את החיילים.

בסרטון נראים החיילים מפגינים איפוק, ולא מגיבים להתגרות האם ובנותיה. מדובר צה"ל נמסר כי האירוע מתוחקר. בצבא מתכננים לבדוק את התנהלות הלוחמים בשטח ואם היה נכון לנקוט באופן זה ולא לתגבר את הכוח בלוחמים ומפקדים נוספים באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully