וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הדיפלומטית הבריטית בביירות: "נהג אובר חנק אותה למוות"

18.12.2017 / 16:08

גורם ביטחוני בכיר בלבנון אמר כי הנהג המקומי נעצר בחשד לרצח של רבקה דייקס, שגופתה נמצאה בצדי הכביש. עוד אמר כי המניע של הנהג, שלו היה עבר פלילי והודה במעשה, אינו פוליטי

צילום: רויטרס, עריכה: תום זואילי

נהג מונית לבנוני הודה ברצח הדיפלומטית הבריטית בביירות - כך מסר היום (שני) גורם ביטחוני בכיר. הנהג עובד בשורות חברת הנסיעות "אובר" והיה בעל עבר פלילי. המניע לרצח של רבקה דייקס, שככל הנראה נחנקה למוות אחרי שיצאה ממסיבה ביום שישי, עוד לא ידוע, אך הגורם הוסיף כי לא היה זה על רקע פוליטי.

דובר מטעם חברת אובר מסר לאחר מעצר הנהג כי "אנחנו מזועזעים ממעשה האלימות חסר ההיגיון הזה. לבנו עם הקורבן ועם משפחתה. אנחנו עובדים יחד עם הרשויות כדי לעזור להן בכל דרך אפשרית".

עוד ידיעות מהעולם
טראמפ יציג את מדיניות הביטחון שלו: "ישראל היא לא המקור לצרות"
הימין חזר לשלטון: הנשיא לשעבר זכה בבחירות בצ'ילה

רבקה דייקס דיפלומטית בריטית אשר נאנסה ונרחצה בלבנון. -, מערכת וואלה! NEWS
הותקפה אחרי המסיבה. דייקס/מערכת וואלה! NEWS, -

דייקס עזבה את המסיבה לבדה בסמוך לשעה חצות, וגופתה נמצאה ללא מסמכים מזהים בכביש המוביל מחוץ למרכז העיר אל פרבריה הצפון-מזרחיים של ביירות. לפי בדיקות של המשטרה, היא ככל הנראה מתה לקראת השעה 4:00, אחרי שהותקפה ונחנקה למוות על ידי הנהג.

היא תיארה את עצמה בחשבון הלינקדאין שלה כמנהלת תכנית ומדיניות במחלקה לפיתוח בינלאומי, תפקיד שבו החזיקה מאז ינואר. קודם לכן היא עבדה בלונדון במשימות דיפלומטיות הקשורות לעיראק וללוב.

"אנחנו הרוסים מאובדנה של רבקה האהובה", מסרה משפחתה. "אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי להבין מה קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully