וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכן הסמוי נרצח, אך המפכ"ל העניק למפעיליו תעודת הוקרה

18.12.2017 / 12:11

אנטון רומן גויס בידי אנשי ימ"ר מרכז, חדר לצמרת ארגון הפשע של משפחת לביא ברחובות ונורה למוות לאחר שנחשף. במשטרה קיימו טקס שבו שיבח אלשיך את פעילות השוטרים בהפעלת הסוכן. גורם בכיר: "לא נכון להעניק את התעודות האלה לנוכח התוצאה הטרגית של האירוע"

האקדח שבו השתמשו לרצוח את הסוכן הסמוי/צילום: דוברות המשטרה, עריכה: יוסי אלטר

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך העניק בימים האחרונים תעודות הוקרה מיוחדות למפקד ימ"ר מרכז ולקצינים ולשוטרים שהפעילו את סוכן המשטרה רומן אנטון שנרצח על ידי אנשי ארגון הפשע של האחים לביא ברחובות.

לפני כמה ימים התאספו מאות בלשים, אנשי המודיעין וחוקרי הימ"ר באודיטוריום של מטה מחוז המרכז ברמלה לפגישה חגיגית עם המפכ"ל. אלשיך עלה לבמה ושיבח את פעילות אנשי המודיעין של הימ"ר שהצליחו לגייס את רומן, עבריין בכיר בארגון של האחים לביא, והפכו אותו לסוכן של המשטרה שהצליח למנוע כמה מעשי פשע חמורים. בכלל זה חיסולים בעולם התחתון וכן פיצוץ של לובי בבניין שבו מתגורר עבריין בכיר באשדוד.

עוד בנושא:
מחדל רצח הסוכן: נחשף לפני שחוסל – ובמשטרה גילו על כך בדיעבד
48 שעות לפני חיסול הסוכן: האחים לביא הוזהרו - "הוא בוגד בכם"
חיסול הסוכן: האחים שרצו להשתלט על הדרום - וחשפו חפרפרת בארגון

רומן אנטון שנרצח לפני חודש ברחובות, 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
נחשד בידי ארגון הפשיעה כמי שמשתף פעולה עם המשטרה. הסוכן המשטרתי אנטון רומן/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

המפכ"ל החליט להעניק תעודת הוקרה מיוחדות לכל אחד ממפעיליו של הסוכן, וכן למפקד הימ"ר ולקצין המודיעין של היחידה. הדברים עוררו ביקרות בתוך המשטרה, שכן רומן נרצח במהלך הפעלתו בעת שקיים פגישה עם שלושה מאנשי משפחת לביא לאחר שאלה עשו למפעיליו בעגה העבריינית "כיפה אדומה" וחיסלו אותו לעיניהם. "זה לא היה נכון להעניק את התעודות האלה לנוכח התוצאה הטרגית של האירוע", אמר גורם בכיר במשטרה שמתח ביקורת על החלטת המפכ"ל.

גורם בסביבת המפכ"ל התייחס לדברים ואמר "תעודות ההוקרה הוענקו על פעולה מאוד ייחודית של הפעלתו של הסוכן בתך ארגון הפשיעה. נכון שהתוצאות טרגיות והעובדה שהוא נרצח אבל מדובר בעבריין שגויס בתוך ארגון הפשיעה והביא תוצאות שמבחינת עם ישראל הוא הציל חיי אדם והוא הוריד את הפשיעה בצורה משמעותית. הוא הביא למעצרים איכותיים מאוד שמשפיעים על חיי היומיום ומשפיעים על חיי הרבה אזרחים בישראל, ולכן יש להפעלה שלו משמעות כבירה ויש מקום להעניק תעודת הוקרה למפעיליו במשטרה. גם התחקיר לא קבע שהייתה בעיה בהפעלה ולא העלה שהרוצחים ידעו שהוא עובד עם המשטרה בצורה כזו וזו הסיבה לרצח. אנחנו עדיין סבורים כי הוא נרצח במסגרת סכסוך בין עבריינים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך 433 במהלך טקס הפרידה שנערך עבור מני יצחקי בבית שמש 6 בדצמבר 2017. ראובן קסטרו
העניק תעודת הוקרה מיוחדות לכל אחד ממפעיליו של הסוכן, וכן למפקד הימ"ר. אלשיך/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully