וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: אב לתשעה בן 44 נורה למוות בג'סר א-זרקא

18.12.2017 / 11:50

הגבר, תושב הכפר, היה מוכר למשטרה. צוות מד"א שהוזעק לזירה נאלץ לקבוע את מותו במקום, היורה נמלט. לדברי תושבים בכפר, בעבר ניצל הגבר מכמה ניסיונות להתנקש בחייו

צילום: משטרת ישראל, ארכיון

תושב ג'סר א-זרקא בן 44 נמצא הלילה (שני) מוטל ברחוב בשכונה הצפונית בכפר, ירוי וללא רוח חיים. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק לזירת הירי נאלץ לקבוע את מותו במקום. הגבר היה מוכר למשטרה. היורה נמלט מהמקום. חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז חוף שך המשטרה פתחו בחקירה בחשד לרצח.

מחקירה ראשונות עולה כי ההרוג, בלאל בדראן עמאש, אב לתשעה ילדים, נורה עשר פעמים. תושבים בכפר סיפרו כי הוא ניצל בעבר מארבעה-חמישה ניסיונות להתנקש בחייו. שוטרים שהגיעו לזירה סגרו את האזור והחלו באיסוף ראיות. תושבים התגודדו במקום. לפנות בוקר הועברה גופתו של עמטש לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. הלווייתו צפויה להתקיים לפנות ערב.

שלשום נעצר תושב ג'סר א-זרקא כבן 20 בחשד שירה לעבר תושב הכפר יום קודם לכן. באירוע לא היו נפגעים. על פי החשד, הירי התרחש על רקע סכסוך בין השניים בעקבות אירוע ירי אחר בכפר, לפני כחודש. בתחילת החודש נעצרו שני תושבי הכפר, בני 18 ו-22, בחשד לניסיון רצח של צעיר כבן 20 בכפרם. הצעיר נפצע באורח בינוני.

עוד בוואלה! NEWS
רקטה פגעה בבית מגורים בחוף אשקלון: "אי אפשר להתרגל לזה"
"דיפלומט קר רוח": "מלך הדרום" שמעולם לא סלח על הבגידה בו
לאחר הפרסום בוואלה! NEWS: נעצרו שני חשודים בתקיפת החייל

גבר בן 44 נורה למוות בג'סר א-זרקא, 18 בדצמבר 2017. ללא, מערכת וואלה! NEWS
זירת הירי, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, ללא

לפני פחות מחודש חנך בכפר ראש הממשלה בנימין נתניהו תחנת משטרה. היא מצוייה אך כמה מאות מטרים ממקום הרצח של הלילה. השר לבטחון הפנים, גלעד ארדן, ומפכ"ל המשטרה רוני אלשייך, שאף הם נכחו בטקס, הקצו לתחנה זו 35 שוטרים המשרתים בה סביב לשעון במאמץ למגר את נגע הפשיעה בישוב ולשפר לתושבים את איכות החיים. במטה מחוז חוף של משטרת ישראל לא נעתרו עד כה לבקשת וואלה!NEWS לספק נתונים שבידה על היקף הפשיעה ביישוב.

(עדכון ראשון: 1:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully