וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה בת 17 נהרגה בהתהפכות טרקטורון בשטח חקלאי בעמק חפר

16.12.2017 / 5:45

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותה של הנערה בזירה. שוטרים וחוקר תאונות דרכים הגיעו לזירת התאונה כדי לברר את נסיבות האירוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטקטורון שהתהפך, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

נערה בת 17 נהרגה הלילה (שבת) בהתהפכות טרקטורון בשטח חקלאי פתוח בסמוך למושב עולש שבעמק חפר. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותה במקום. שוטרים וחוקר תאונות דרכים הגיעו לזירה כדי לברר את נסיבות האירוע.

חובש מד"א עדי ישראלי סיפר: כשהגענו למקום ראינו נערה כבת 17 מחוסרת הכרה עם חבלת ראש, כשהיא ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות אבל לצערנו הפציעה הייתה קשה מאוד ולא נותר אלא לקבוע את מותה. פצועה שנייה, נערה גם כן כבת 17 שסבלה מחבלות בראש ובגב טופלה בשטח ופונתה במצב יציב לבית החלים לניאדו שבנתניה".

אתמול נפצע צעיר בן 18 באורח קשה בהתהפכות טרקטורון בבאקה אל גרבייה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בלינסון שבפתח תקווה. ביום חמישי נפצע גבר כבן 60 באורח קשה מהתנגשות כלי רכבו בעמוד לאחר שהתמוטט ואיבד את הכרתו במהלך הנהיגה ברחוב הרצל באשדוד. הוא פונה לבית החולים אסותא שבעיר. באותו היום נפצע פעוט בן שנתיים באורח קשה מפגיעת כלי רכב בערערה שבנגב. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע כשהוא סובל מחבלת ראש.

עוד בוואלה! NEWS:
גבר בן 74 נהרג בנפילה מצוק בגליל המערבי
בכיר בבית הלבן: "לא יכולים לדמיין תרחיש בו הכותל אינו חלק מישראל"
קנדה: מיליארדר ואשתו נמצאו מתים בביתם; המשטרה: הנסיבות מחשידות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully