וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: מיליארדר ואשתו נמצאו מתים בביתם; המשטרה: הנסיבות מחשידות

הונו של בארי שרמן, מייסד חברת התרופות הגדולה במדינה, הוערך לאחרונה בכ-3.7 מיליארד דולרים. הוא ואשתו נמצאו ללא רוח חיים בביתם שבטורונטו. שר הבריאות של אונטריו: "אין לי מילים. הם היו אנשים מדהימים ופילנתרופים מופלאים"

המיליארדר הקנדי בארי שרמן ורעייתו האני, שנמצאו מתים בביתם בטורונטו בדצמבר 2017. אוגוסט 2010. רויטרס
"מלאי שמחה ותשוקה". הזוג שרמן ב-2010/רויטרס

המיליארדר הקנדי בארי שרמן ואשתו האני נמצאו הלילה (שבת) ללא רוח חיים בביתם שבעיר טורונטו. טרם התבררו נסיבות מותם של השניים, אך המשטרה המקומית מסרה כי הן "מחשידות". כוחות החירום הוזעקו לביתם של השניים בסביבות השעה 12 בצהריים (שעון קנדה) וקבעו את מותם של השניים. גופותיהם עוד לא זוהו באופן רשמי ולא נמסר באיזה חדר בביתם הם נמצאו.

שרמן היה בן 75 במותו. הוא גדל בבית יהודי, ובשנות ה-70 ייסד את חברת "אפוטקס", יצרנית התרופות הגדולה ביותר בקנדה ומהגדולות בעולם. הונו הוערך לאחרונה בכ-3.7 מיליארד דולרים.

ציוצו של שר הבריאות של אונטריו

בית החולים "הר סיני", שהזוג שרמן היה מתורמיו הגדולים ביותר, פרסם הודעה ובה נאמר כי "מחויבותם של בארי והאני לקהילה, לפילנתרופיה ולעשיית שינוי בחייהם של אנשים ניכרו בכל אינטראקציה איתם. המנהיגות הנראית לעין שלהם בבית החולים שלנו ובחבר המנהלים של הקרן היו מלאי שמחה, תשוקה ואינטילגנציה חריפה".

"אין לי מילים", כתב שר הבריאות של מדינת אונטריו, ד"ר אריק הוסקינס, בחשבון הטוויטר שלו. "חבריי בארי והאני שרמן נמצאו מתים. אנשים מדהימים, פינלתרופים מופלאים, מנהיגים גדולים בתחום הבריאות. זהו יום עצוב מאוד מאוד. בארי והאני, נוחו על משכבכם בשלום", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ביתם של המיליארדר בארי שרמן ורעייתו האני שנמצאו מתים בטורונטו, קנדה. 16 בדצמבר 2017. רויטרס
גופותיהם של בני הזוג מוצאות מביתם שבטורונטו, הלילה/רויטרס

שרמן נולד למשפחה יהודית בקנדה והחל בלימודיו האקדמיים בהנדסה כבר בגיל 16. לאחר שהשלים תואר שני בהנדסה בהצטיינות באוניברסיטת טורונטו, קיבל תואר דוקטור מאוניברסיטת MIT היוקרתית. באותן השנים עבד עם דודו שהיה בעליה של חברת התרופות הגדולה בקנדה באותה העת.

לאחר מותם של דודו ודודתו, הוא רכש את הבעלות בחברת התרופות שלהם, "קבוצת אמפייר", שנחשבה ליצרנית הבלעדית של כמה תרופות נפוצות בשנות ה-60, ובהן תרופת ההרגעה ואליום. שנים לאחר מכן, ב-2011, תבעו הילדים את שרמן ושותפו לעסקים על כך שלא שילמו מעולם את הסכומים שהובטחו להם כיורשי הוריהם טרם הרכישה.

בשנות ה-70 הפך למחזיק העיקרי בחברת תרופות נוספת, "מעבדות באר", שהייתה למשך שנים היצרנית הבלעדית של תרופת הפרוזאק. כיום, החברה היא ספקית התרופות של רשת "וול מארט" האמריקנית, ונמנית עם עשר חברות התרופות העצמאיות המובילות בעולם, כשעסקיה מוערכים ב-11 מיליארד דולרים בשנה.

בשנת 1972 מכר שרמן את החברה שהייתה בבעלות דודיו וייסד את "אפוטקס", שנמנית עם 15 חברות התרופות הגדולות בעולם. במשך השנים הפך שרמן מעורב יותר ויותר בייצור תוספי תזונה. בשנת 2008 רכשה חברת "טבע" הישראלית את "מעבדות באר" תמורת 7.46 מיליארד דולר.

(עדכון ראשון: 02:51)

ביתם של המיליארדר בארי שרמן ורעייתו האני שנמצאו מתים בטורונטו, קנדה. 16 בדצמבר 2017. רויטרס
שלט "למכירה" מחוץ לביתם של בני הזוג שרמן בטורונטו, הלילה/רויטרס
ביתם של המיליארדר בארי שרמן ורעייתו האני שנמצאו מתים בטורונטו, קנדה. 16 בדצמבר 2017. רויטרס
ניידת משטרה מחוץ לביתם של בארי והאני שרמן, טורונטו, הלילה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully