וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 74 נהרג בנפילה מצוק בגליל המערבי

15.12.2017 / 20:07

הגבר נפל במערת קשת בסמוך לקיבוץ אדמית. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע במקום את מותו של הגבר, תושב כפר סמוך. נסיבות האירוע נבדקות

גבר כבן 40 נהרג מפגיעת מכונית כשירד לתקן גלגל בכביש 1 לכיוון ירושלים. 20 בדצמבר 2013. יותם רונן
מותו של הגבר נקבע במקום/יותם רונן

גבר בן 74 נהרג הערב (שישי) בנפילה מצוק במערת קשת סמוך לקיבוץ אדמית שבגליל המערבי. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע במקום את מותו של הגבר, תושב כפר ערב אל עראמשה הסמוך. מסוק חילץ את גופתו. נסיבות האירוע נבדקות.

בנובמבר האחרון נהרג לאון אהרונוב, בן 15 מנתניה, בנפילה מצוק בחוף הים בעיר, בעת שבילה עם חבריו. מחקירה ראשונית של משטרת מרחב השרון עלה כי ליאון ישב עם עוד כמה נערים על קצה המצוק בחוף סירונית, ומסיבה שטרם התבררה אחד מהם מעד ונפל לתהום. חבריו מיהרו להזעיק עזרה, וכוחות משטרה שהגיעו למקום תשאלו אותם.

פרמדיקית מד"א אנה איגנטייב סיפרה אז: "התקבלה קריאה במוקד 101 של מד"א על נער שנפל מצוק לחוף סירונית. הגענו לחוף עם ניידת טיפול נמרץ והמשכנו רגלית מאות מטרים בודדים, עד לפצוע שהיה בחוף כשהוא ללא גישה לרכב. הוא היה באי שקט וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל תרופות והנשמה והוא פונה במצב אנוש לבית החולים לניאדו בעיר".

עוד בוואלה! NEWS:
דיווחים: שלושה פלסטינים נהרגו בעימותים בעזה ובאזור ירושלים
נתניהו לאחר חקירתו השביעית: "אין חדש תחת השמש"
מעקבים סמויים ומטען נפץ: פוענח נסיון החיסול של אליעד וקנין בנשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully