וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לאחר חקירתו השביעית: "אין חדש תחת השמש"

15.12.2017 / 14:16

עם סיום חקירה של יותר מארבע שעות בפרשות 1000 ו-2000, שבהן עומת ראש הממשלה עם עדותו של איש העסקים פאקר, טען כי השיב על כל השאלות וחזר על דבריו: "לא יהיה כלום, כי לא היה כלום". ככל הנראה מדובר בחקירה האחרונה של נתניהו בשתי הפרשות

צילום: גדעון צנטנר

ראש הממשלה בנימין נתניהו נחקר הבוקר (שישי) בפעם השביעית בתיק 1000 - פרשת המתנות - ובתיק 2000 - העוסק בשיחות שקיים עם מו"ל "ידיעות אחרונות" ארנון מוזס ברקע קידום "חוק ישראל היום" לפני כשלוש שנים. החקירה ארכה כארבע שעות, ועל פי כמה הערכות זו הפעם האחרונה שבה נחקר נתניהו בשני התיקים.

"‏אין חדש תחת השמש", כתב נתניהו בעמוד הטוויטר שלו מיד לאחר סיום החקירה. "גם הפעם עניתי על כל השאלות וגם הפעם אני חוזר ואומר בביטחון מוחלט: לא יהיה כלום, כי לא היה כלום. תודה לכם על התמיכה האדירה. חנוכה שמח ושבת שלום".

החוקרים עימתו את ראש הממשלה עם פרטי העדויות שנגבו מאיש העסקים האוסטרלי ג'יימס פאקר שסיפק לנתניהו לכאורה טובות הנאה. כמו כן, נתניהו עומת עם העדויות שנגבו מאיש העסקים ארנון מילצ'ן והעוזרת האישית שלו, הדס קליין. ראש הממשלה נערך אמש לחקירה על ידי קיום שורת פגישות עם יועציו המשפטיים.

חוקרי המשטרה מגיעים למעון ראש הממשלה כדי לחקור את בנימין נתניהו בפעם השביעית 15.12. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
חוקרי יאח"ה מגיעים למעון ראש הממשלה, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ
ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה 26 בנובמבר 2017. רויטרס
התכונן יחד עם יועציו המשפטיים לחקירה. נתניהו/רויטרס

פאקר נחקר בשבוע שעבר באוסטרליה בחשד לעבירות שוחד במסגרת פרשת המתנות. לפי הערכת גורמי משטרה עדותו חיזקה את עדותה של קליין. עדותו של פאקר נחשבת למשמעותית במיוחד משום שהמשטרה מעריכה כי הוא ישמש עד הגנה מטעם נתניהו.

נוסף על כך, לפני כשבועיים דווח כי המשטרה שוקלת בחיוב לפצל את ההמלצות בתיקים 1000 ו-2000. למרות ההערכות כי תינתן המלצה משותפת בשני התיקים, במשטרה שוקלים לפרסם בקרוב את ההמלצות רק בתיק 1000, המתקדם יותר. לפי גורם בכיר, התיק מגובש גם מבחינת כתב האישום בו, ועדותו של פאקר חיזקה מאוד את החשדות נגד נתניהו בעבירות מרמה והפרת אמונים.

(עדכון ראשון: 7:30)

ג'יימס פאקר, איש עסקים אוסטרלי. ניו יורק, דצמבר 2015. AP
פאקר/AP
חוקרי המשטרה מגיעים למעון ראש הממשלה כדי לחקור את בנימין נתניהו בפעם השביעית 15.12. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
חוקרי יאח"ה מגיעים למעון ראש הממשלה, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully