וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל ניסיונות להפוך אותו לעד מדינה: החשוד במתן שוחד לביטן ישוחרר

14.12.2017 / 20:07

חרף הוראת בית המשפט להאריך את מעצרו של משה יוסף עד יום ראשון, המשטרה תשחרר אותו כבר מחר. יוסף חשוד כי הלווה כסף ליו"ר הקואליציה, והאחרון השיב לו דרך הקופה הציבורית ובאמצעות הטיית מכרזים בראשון לציון לטובת מקורביו של יוסף

צילום: מא'צי הוף, עריכה: תום זואילי

המשטרה החליטה לשחרר כבר מחר (שישי) את איש העסקים משה יוסף, אחד החשודים המרכזיים בפשרת השחיתות שבמרכזה יו"ר הקואליציה דוד ביטן. אף שבית המשפט הורה להאריך את מעצרו עד ליום ראשון, המשטרה תשחררו מוקדם מהצפוי בצל לחצים שהופעלו עליו בימים האחרונים להפוך לעד מדינה. הוא חשוד במתן שוחד, ולפי השוטרים הוא "אחד ממחוללי הפרשה".

על פי החשד, ביטן לווה סכומי כסף מאבי המשפחה, אולם ההחזר עבור ההלוואות נעשה מהקופה הציבורית. לפי החשד, בתמורה לסכומים, פעל ביטן להטות מכרזים בשטח ראשון לציון לטובת יוסף ומקורביו. בנוסף, בתו של יוסף, שנחקרה ושוחררה בתום חקירתה, מונתה לתפקיד בסביבתו הפוליטית של ביטן ואת שכרה קיבלה לכאורה מהקופה הציבורית, כחלק מתשלום החוב לאביה.

משה יוסף, חשוג בפרשת ראשון לציון, בית משפט השלום רשלצ, 11 בדצמבר 2017. ניב אהרונסון
משה יוסף בדיון בהארכת מעצרו, השבוע/ניב אהרונסון

גם הקבלן בני עוזיאל, שחשוד במתן שוחד לביטן, זכה לקיצור מעצרו. בדומה ליוסף, גם הוא היה אמור להשתחרר ביום ראשון, ותחת זאת ישוחרר מחר לעשרה ימי מעצר בית.

פרקליטיו של עוזיאל, קובי ואורי גולדמן, מסרו: "אנו שמחים שהגענו להסכמות על שיחרורו של מרשינו. השיחרור ותנאיו מדברים בעד עצמם. אנו מודים על הגינותה של המשטרה ושמחים שמרשינו יבלה את השבת בחיק משפחתו לאחר המעצר שנדמה כי היה המיותר".

עוד באותו נושא

הבת, החוב וקרקעות היוקרה: המשפחה שמסבכת את ביטן

לכתבה המלאה
פרשת השחיתות בראשון לציון – החשודים הבולטים (מעודכן). -, מערכת וואלה! NEWS
פרשת השחיתות בראשון לציון – החשודים הבולטים (מעודכן)/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully