וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי בן 42 המתגורר בטקסס רצח את בתו בת התשע - והתאבד

14.12.2017 / 11:10

המשטרה בעיר אוסטין חושדת כי תושב העיר ירה למוות בבתו בת התשע, וירה בעצמו לאחר מכן. הישראלי נמצא בהליכי גירושים, ומסוכסך עם אשתו. "מקרה נדיר, מדובר בשכונה שקטה", נמסר מהמשטרה המקומית. אביו של החשוד: "אסון נוראי". חברו לעבודה: "לא לגמרי מופתע"

זירת רצח חמישה שוטרים בידי צלפים בעת הפגנה בדאלאס, טקסס. 8 ביולי 2016. AP
"לא ציפינו למראה שהתגלה בדירה". שוטרים בטקסס/AP

חוקרי המשטרה בטקסס חושדים כי ישראלי שהתגורר בעיר אוסטין רצח את בתו בת התשע והתאבד לאחר מכן. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, הישראלי תושב העיר ירה למוות בבתו. עוד דווח, כי הרוצח היה בעיצומו של הליך גירושים ובמאבק לקבלת משמורת על בתו. שוטרים שנקראו לבית המשפחה מצאו את גופות האב והבת ירויות, וכוחות הצלה קבעו את מותם במקום.

"המקרה הוא נדיר מאוד בשכונה מסוג זה", אמרה דוברת משטרת אוסטין. "השכונה שבה גרה המשפחה היא אחת המבוססות באזור. מדובר במקום שקט ורגוע, לא ציפינו למראה שהתגלה בדירה".

בתקשורת המקומית דווח כי הרוצח החליף את עורכי דינו לאחר שלא היה מרוצה מהסדרי המשמורת, וכי הדיון הבא בעניינו אמור היה להתקיים בבית המשפט בחודש הבא. בית הספר של הילדה בת התשע אישר את פרטי המקרה, ונמסר כי גורמי סיוע פסיכולוגיים מעניקים תמיכה בצוות המורים ובתלמידים.

עוד בוואלה! NEWS:
בכיר בבית הלבן: "הרטוריקה של אבו מאזן מונעת שלום במשך שנים"
פרסום ראשון: ביקור סגן נשיא ארה"ב בישראל יידחה בכמה ימים
כחלון נגד האופוזיציה: "הם לא טועים כי הם לא עושים שום דבר"

חברו לעבודה לשעבר: "איש נחמד אבל אטום לרגשות של אחרים"

האב מתגורר ביישוב במרכז הארץ, שם היה בעלים של בית קפה. "הוא על סף הגאונות והאוטיזם. איש נחמד אבל אטום לרגשות של אחרים", אמר אדם שעבד איתו בסוף שנות ה-90 ושמע בהלם מוואלה! NEWS על המקרה. "לא ידענו עליו יותר מדי. ההורים שלו היו גרושים והוא תמיד היה אומר שהיו לו חיים מאד קשים". בצה"ל שירת בחיל הקשר.

בחצי השנה האחרונה שימש כסגן נשיא בחברת הייטק בארצות הברית. "אני בהלם כמובן לשמוע על הטרגדיה, אבל לא לגמרי מופתע", אמר חברו לשעבר לעבודה.

זה אסון נוראי, הקרביים נקרעים", אמר לוואלה! NEWS אביו של החשוד ברצח תושב המרכז, שאמר כי המשפחה היא זו שהודיעה למשרד החוץ על הטרגדיה. האב סיפר כי בנו שיגר למשפחה מייל אחרון, ובו הודיע על כוונותיו. "המשפחה הזעיקה את המשטרה, אך למרבה הצער זה כבר היה מאוחר מדי". אביו של החשוד מחה על כך שהמקרה נודע לו מפנייתם של כלי התקשורת.

(עדכון ראשון 9:33)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully