וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון נגד האופוזיציה: "הם לא טועים כי הם לא עושים שום דבר"

13.12.2017 / 21:57

בכנס הדלקת נרות עם פעילי מפלגתו באשדוד, השיב שר האוצר לביקרת שנמתחה נגדו משורות האופוזיציה. "מגיבים רק לביקורת עניינית, ואם היא לא כזו - ממשיכים הלאה". בהמשך התייחס לשורות החוקים שניסתה הממשלה להעביר: "אין מדינה ללא שלטון חוק, כולנו עמדה בכל מבחן"

צילום: שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

שר האוצר משה כחלון תקף הערב (רביעי) את מפלגות האופוזיציה וטען כי הביקורת שמופנית כלפיו וכלפי מפלגתו כולנו אינה עניינית. "אתם יודעים למה מבקרים אותנו?" תהה בפני פעילי מפלגתו בכנס הדלקת נרות חנוכה באשדוד. "אתם יודעי שאנשים אופוזיציה כל הקדנציה לא עשו טעות אחת? כל אלו שמבקרים אותנו, הם אלו שלא עושים. חיים רביבו יגיד לכם - שחקן שלא משחק לא יכול לטעות. הם יושבים בחוץ ומדברים".

כחלון הוסיף: "באופוזיציה לא עושים אף טעות כי לא עושים שום דבר. כל אלה שמבקרים אותנו לא עושים. אנחנו עושים, וגם טועים לפעמים - וגם מקבלים ביקורת. אם היא עניינית מתייחסים אליה ברצינות. אם היא לא ממשיכים הלאה".

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: עשרות מתנחלים נכנסים לכפר ומיידים אבנים לעבר פלסטינים
באנון נעצר באלבמה: טראמפ הימר על פדופיל וגזען - ונחל תבוסה
מועמד מפתיע בסקר על ראשות הליכוד: הנשיא ראובן ריבלין

שר האוצר משה כחלון בהדלקת נרות לחנוכה עם מפלגת כולנו באשדוד. 13 בדצמבר 2017. שמעון קהלני, מערכת וואלה! NEWS
"מתייחסים לביקורת עניינית בלבד". שר האוצר משה כחלון, אמש/מערכת וואלה! NEWS, שמעון קהלני

אחר כך התייחס כחלון להליכי החקיקה שניסתה להוביל הקואליציה, בהם חוק ההמלצות והחוק הצרפתי. "יש לצערי אווירה ציבורית שהכול מושחת ושלפוליטיקאים לא אכפת מהציבור", אמר שר האוצר. "סיעת כולנו קמה בבוקר והולכת לישון עם הדאגה לציבור. "אין מדינה בלי שלטון חוק חזק, פשוט לא תהיה. ואנחנו לא רוצים להיות במקום הזה. מפלגת כולנו עמדה על המשמר בכל מבחן שעמדנו בפניו בנושא הזה".

בחודש שעבר, בטרם הבהיר ראש הממשלה נתניהו כי חוק ההמלצות לא יחול עליו, התייצב כחלון לצד חבריו לקואליציה: "חוק ההמלצות הוא חוק טוב, ומי שאומר שהוא נוגע לראש הממשלה משקר במצח נחושה. החוק מפריד בין חקירות מהיום והלאה לחקירות מתנהלות. גם אם תחזרו על זה 200 פעמים, זה לא יהיה נכון. זה פסטיבל צביעות של אנשים שלא מבינים את ההחלטה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הדלקת נר חנוכה של מפלגת כולנו במעמד משה כחלון,  אשדוד, 13 בדצמבר 2017. שי מכלוף
שר האוצר משה כחלון, אמש/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully