וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטות בדרום והפרות סדר בשטחים ובמזרח ירושלים | כותרות השבת

לאחר שרקטה התפוצצה בשדרות וירי נוסף בוצע לעבר עוטף עזה, תקף חיל האוויר יעדי חמאס ברצועה. מאות פלסטינים המשיכו בעימותים מול כוחות הביטחון עקב הכרת ארה"ב בירושלים. ראש המטה של שר התחבורה כץ נחקר בפרשת השחיתות בראשל"צ

צילום: שי מכלוף, יניר יגנה

בעקבות מטחי הרקטות בדרום: חיל האוויר תקף ברצועת עזה

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו ארבע מטרות צבאיות של חמאס ברצועת עזה. דובר צה"ל מסר כי הופצצו שני אתרים לייצור אמצעי לחימה, מחסן אמצעי לחימה ומתחם צבאי. עוד נמסר כי התקיפה בוצעה בתגובה לירי שבוצע לעבר יישובים ישראליים במרחב עוטף עזה וכי "בצה"ל רואים בחומרה את הירי לעבר יישובים ישראלים. חמאס הוא האחראי הבלעדי על המתרחש ברצועה".

הפלסטינים דיווחו כי שני פעילי חמאס נהרגו בתקיפת חיל האוויר. דובר חמאס, חאזם קאסם, אמר כי ישראל נושאת באחריות להסלמה. לדבריו, ניצוץ אינתיפאדת ירושלים הוצת אתמול והיא תימשך עד להשגת מטרותיה.

במטח שנורה לעבר ישראל אתמול התפוצצה רקטה שנורתה מרצועת עזה בשדרות. כמו כן, מערכת כיפת ברזל יירטה רקטה ששוגרה לעבר יישובי עוטף עזה. אין נפגעים, אך נזק נגרם לכלי רכב.

הפרות סדר במזרח ירושלים, עימותים אלימים בגדה ובגבול עזה

כ-600 מפגינים פלסטינים התעמתו היום עם כוחות הביטחון ברחבי יהודה ושומרון, במזרח ירושלים וסמוך לגדר הגבול ברצועת עזה, זאת במחאה על הכרת ארצות הברית בירושלים כבירת ישראל. הפרות הסדר האלימות התרחשו ב-20 מוקדים ברחבי הגדה, ומפגינים ברצועה הבעירו צמיגים והשליכו אבנים לעבר הגדר וחיילי צה"ל. במזרח ירושלים ניסו עשרות מפגינים לחסום לתנועה את רחוב צלאח א-דין.

שגרירת ארה"ב באו"ם: סוגיית ירושלים תיקבע רק בהסכם

שגרירת ארצות הברית באו"ם ניקי היילי אמרה אמש כי סוגיית ירושלים תיקבע רק בהסכם בין ישראל והפלסטינים. בדיון מיוחד של מועצת הביטחון של האו"ם בעקבות הכרת ארצות הברית בירושלים כבירת ישראל, הוסיפה היילי כי "זה היגיון בסיסי ששגרירויות זרות ישבו בירושלים". הדיון נערך בצל העימותים האלימים בין מפגינים פלסטינים לכוחות הביטחון, והוא כונס לבקשת בריטניה, צרפת, שבדיה, בוליביה, אורוגוואי, איטליה, סנגל ומצרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מקרה נוסף של כלבת בצפון: "עולה הסיכון שמישהו יידבק וימות"

מקרה נוסף של כלבת התגלה בכלב ביישוב מועאוויה שבוואדי ערה. זה המקרה ההדבקה ה-59 בקרב בעלי חיים ברחבי הארץ שדווח עליו מתחילת השנה הנוכחית. המקרה הנוכחי מעיד בין השאר על התפשטות המחלה לכיוון מערב, לאחר שבימים האחרונים נפוצה באזור העמקים.

הותר לפרסום: ראש המטה של השר ישראל כץ נחקר בפרשת השחיתות

ראש המטה של שר התחבורה ישראל כץ, עידן פרץ, נחקר במסגרת פרשת 1803 העוסקת בחשדות לשחיתות בעיריית ראשון לציון, כך הותר היום לפרסום. פרץ היה במשך כעשור עוזרו של כץ, ולפני כשנתיים קודם להיות ראש המטה שלו. הוא נחשב לאחד ממקורביו של השר כץ ומלווה אותו במשך שנים רבות. פרץ נחקר ביום חמישי, ובחלוף 48 שעות מחקירתו בלהב 433 הותר שמו לפרסום.

בת 17 נהרגה מפגיעת רכבת בעכו, פעוט נדרס למוות בתאונה ליד דימונה

נערה בת 17 נהרגה אתמול מפגיעת רכבת בעכו. התאונה התרחשה על פסי הרכבת סמוך לאצטדיון בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום איתר את הצעירה כשהיא ללא רוח חיים, ונאלץ לקבוע את מותה במקום. מבדיקה ראשונית שערכו כוחות המשטרה עולה כי הנערה נפגעה מרכבת שנסעה על המסילה. גופת הצעירה נשלחה למכון לרפואה משפטית כדי לזהותה.

בתאונה אחרת שהתרחשה סמוך לדימונה נהרג פעוט בן שנתיים. הפעוט פונה עצמאית לבית החולים סורוקה מאזור הפזורה הבדואית בנגב, כשהוא ללא רוח חיים. במשטרה חוקרים את נסיבות המקרה, בהן גם חשד שמדובר בתאונת "פגע וברח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully