וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: ראש המטה של השר ישראל כץ נחקר בפרשת השחיתות

9.12.2017 / 16:20

עידן פרץ נחקר שלשום במסגרת הפרשה העוסקת בחשדות לשחיתות בעיריית ראשון לציון, בה חשוד גם יו"ר הקואליציה דוד ביטן. פרץ נחשב לאחד ממקורביו של השר כץ, ומלווה אותו במשך שנים רבות

צילום: מאצי'י הוף עריכה: תום זואילי

ראש המטה של שר התחבורה ישראל כץ, עידן פרץ, נחקר במסגרת פרשת 1803 העוסקת בחשדות לשחיתות בעיריית ראשון לציון, כך הותר היום (שבת) לפרסום. פרץ היה במשך כעשור עוזרו של כץ, ולפני כשנתיים קודם להיות ראש המטה שלו. הוא נחשב לאחד ממקורביו של השר כץ ומלווה אותו במשך שנים רבות, אך כץ אינו קשור בפרשה. פרץ נחקר ביום חמישי, ובחלוף 48 שעות מחקירתו בלהב 433 הותר שמו לפרסום.

שלשום הובאו לבית משפט השלום בראשון לציון דב צור, סגנו יוסי חממי והמשנה שלו אייל מושייב, לדיון בהארכת מעצרם. מעצרו של צור הוארך בחמישה ימים, שלאחריה, לפי הסיכום בין סניגוריו למשטרה, ישוחרר למעצר בית. מעצרו של מושייב הוארך עד יום שני. גם מעצרו של סגן ראש העירייה יוסי חממי הוארך בחמישה ימים. מחר צפוי להיחקר בפרשה פעם נוספת יו"ר הקואליציה חבר הכנסת דוד ביטן.

עוד בוואלה! NEWS:
פשיטה על עיריית ראשון לציון; ביטן חשוד בשוחד, מרמה והפרת אמונים
השחיתות בראשל"צ: נעצר מקורב לשר ישראל כץ ובכיר נוסף בעירייה
הרוגה ו-5 פצועים בתאונה בין כמה כלי רכב ליד ראשון לציון

פרשה 1803- הוארך מעצרו של ראש עיריית ראשל"צ, דב צור, והוא הורחק ל-30 יום מטיפול בענייני העירייה. ניב אהרונסון
ראש עיריית ראשון לציון דב צור, עצור עד יום שני/ניב אהרונסון

עורכי הדין של צור, גיורא אדרת, טל שפירא ואריאל כפרי מסרו כי ראש העיר שב ודוחה בתוקף את החשדות המיוחסים לו. עם זאת, על מנת לאפשר למשטרה לסיים את החקירה, הוסכם על הארכת מעצר קצרה ובסיומה, ביום שני הקרוב, ישוחרר דב צור לביתו.

שלשום הותר לפרסום כי אחד מיזמי הנדל"ן שנעצרו במסגרת הפרשה הוא דרור גלזר, שמעצרו הוארך עד יום שני. סנגוריו ארז הראל והילה שמעון מסרו: "מרשנו כופר בחשדות המיוחסים לו. הוא משתף פעולה ומשיב לטענות החוקרים. מרשנו סמוך ובטוח כי בתום החקירה יתברר כי פעל באופן חוקי ותקין בדיוק כפי שטען מלכתחילה".

באותו יום שוחררו למעצר בית של תשעה ימים חוסאם ועדנאן ג'רושי, בני משפחת הפשע המעורבים בפרשה. גם נהגו של ביטן, שאול הכנעני, שוחרר למעצר בית למשך תשעה ימים. עדנאן ג'רושי אמר אחרי מעצרו לוואלה! NEWS כי מעצרו נעשה במטרה לייצר כותרות. "לחקור אדם ולעצור אותו זה לגיטימי, אבל צריך לפעול בהגינות", אמר. "אם ביטן צריך להיחקר, תחקרו אותו, אבל למה אתם צריכים להדביק לו את עדנאן? כדי להגיד שביטן מתעסק עם הג'רושים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully