וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל חוסר ראיות: נסגר התיק נגד מני נפתלי בחשד להטרדה מינית

6.12.2017 / 18:45

פרקליט המדינה שי ניצן הורה לסגור את התיק נגד אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה שהחל מתלונת עובדת במעון בשנת 2015. גם התיק בחשד לשיבוש הליכי חקירה נגד נפתלי ואשתו נסגר. נפתלי: "אדרוש לשנות את עילת הסגירה לחוסר אשמה"

מני נפתלי בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים, מאי 2015. נועם מושקוביץ
מבקש לשנות את עילת הסגירה לחוסר אשמה. נפתלי/נועם מושקוביץ

פרקליט המדינה שי ניצן החליט היום (רביעי) לסגור מחוסר ראיות מספיקות את תיק החקירה נגד מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, בחשד להטרדה מינית. עובדת במעון הגישה נגד נפתלי תלונה במאי 2015 בטענה כי הטריד אותה בכמה מקרים שונים בין השנים 2011 ל-2012. נפתלי הכחיש את הטענות, אך המשטרה פתחה בחקירת התלונה. במהלך עבודת החוקרים עלה החשד לשיבוש הליכי חקירה מצד נפתלי ואשתו, סימונה. עם סיום החקירה העבירה המשטרה את התיק לבחינת פרקליטות מחוז ירושלים וזו הורתה על כמה השלמות חקירה מעת לעת.

החלטתו של ניצן קובעת כי בהתאם להמלצת הפרקליטות ובהעדר ראיות חיצוניות התומכות בתלונתה של העובדת נגד נפתלי לא ניתן לבסס סיכוי סביר להרשעתו ולהוכיח את דבריה. עוד צוין בהחלטה כי מחומרי הראיות עלו "קשיים נוספים" המקשים על הרשעה בהטרדה מינית "ברמה הנדרשת במשפט הפלילי". עוד נמסר בהחלטה כי בנוסף לחשד בהטרדה מינית ייגנז החשד בגין שיבוש הליכי חקירה נגד נפתלי ואשתו.

בשיחה עם וואלה! NEWS אמר נפתלי כי בכוונתו להגיש ערר כדי לשנות את סיבת הסגירה מחוסר ראיות לחוסר אשמה. "כמובן שאני אערער, מכיוון שלא הייתה הטרדה מינית", אמר. "אין פה שום הטרדה מינית ולא הייתה הטרדה מינית. ברגע שלא עשית כלום, ואתה יודע את זה, אז אתה נלחם". לדבריו, "שמרו את התיק הזה פתוח כדי להחזיק אותו מעל הראש שלי, ואנחנו הגשנו קובלנה שיסגרו את התיק. אלמלא היינו מגישים קובלנה ומאיימים לפנות לבג"ץ היו ממשיכים להחזיק את זה מעליי, ולא היינו מקבלים תשובה".

עוד בוואלה! NEWS:
ארדואן והמלך עבדאללה: "ההכרה בירושלים תועיל לארגוני הטרור"
הכלבת מתפשטת בירדן - ואזרחי הממלכה הורגים כלבים משוטטים
אחרי שהכפיש בפייסבוק: תושב יפצה את ראשת העיר ברבע מיליון שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully