וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: תיעוד עוצר נשימה של קרוקודיל תוקף תיירת בחוף

29.11.2017 / 9:39

צפו ברגע מצמרר בו קרוקודיל ענק מזנק במפתיע מהמים על תיירת צעירה שיצאה לנופש בצפון קווינסלנד. למזלה, היא יצאה מזה רק עם חתך קל בלבד בירך

צילום מסך

ליה בת ה-24 מוילטשייר, בריטניה, תיעדה את הרגע המפחיד שבו קרוקודיל זינק עליה במפתיע מהמים ונשך אותה בירך. בסרטון ששיתפה בפייסבוק חברתה, אלי בליפנט, נשמעת ליה משוחחת עם חברתה בזמן שהשתיים מטיילות על חוף בצפון הרחוק של קווינסלנד, אוסטרליה. השתיים צילמו יצור קטן שזחל על שפת הים מבלי לשים לב שטורף קטלני עוקב אחריהן.

ברגע האמת, קרוקודיל באורך מטר וחצי זינק לעברה ונשך אותה בירך השמאלית. למזלה, החתך לא היה עמוק והיא הובהלה לטיפול בבית החולים - משם שוחררה עוד באותו היום. דוברת בית החולים קיירנס והינטרלנד מסרה שהצעירה קיבלה טיפול בבית החולים "מוסמן" ושוחררה מאוחר יותר באותו ערב במצב טוב. הסוכנות להגנת הסביבה מסרה שבכוונתה לשלוח משלחת חיפוש לאזור כדי לנסות ללכוד את הקרוקודיל ולהעבירו למקום בטוח.

ככה זה נראה:

עוד באותו נושא

לא ייאמן: חבורת היפופוטמים תועדה תוקפת קרוקודיל

לכתבה המלאה

המחלקה לאיכות הסביבה והגנת המורשת מסרה בתגובה: "באזור E (בו אירע המקרה), קרוקודילים מציגים התנהגות מסוכנת ומיועדים להעברה". קרוקודילים שנלכדים מועברים לחוות זוחלים או גני חיות. התושבים והתיירים בצפון הרחוק של קווינסלנד מקבלים הזהרה מראש שנתיבי המים אינם לגמרי חופשיים מזוחלים וכי יש לגלות ערנות.

קרוקודיל נשך תיירת בקווינסלנד. פייסבוק, צילום מסך
קרוקודיל נשך תיירת בקווינסלנד/צילום מסך, פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • קרוקודיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully