וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד אלוהים: מה הייתם עושים אם תנין היה נכנס לבית שלכם?

26.4.2017 / 13:02

משפחה ששמעה רעשים מהמרפסת הייתה בטוחה שמדובר בפורץ. אבל לא - זה היה משהו יורת גרוע. תנין באורך 2.74 מטרים, שהפך אגרסיבי מאוד כשניסו ללכוד אותו

צילום מסך

תושבי פלורידה רגילים להיתקל לא פעם בתנינים, אך המשפחה הזו, בדרום קרוליינה, הופתעה מאוד בשבוע שעבר כשלמרפסת שלה פרץ לפתע תנין באורך 2.74 מ'. סוזי וסטיב פולסטון שמעו קולות והיו בטוחים תחילה שמדובר בפורץ, אך בנם בן ה-16, שהתחבא בחדר השינה שלו, הציץ החוצה, וגילה שמדובר בזוחל עצום.

בתקשורת המקומית דווח שהמשפחה טוענת שהתנין טיפס על חומה בגובה 4.5 מטר, צלח את דלת האלומיניום והתמקם איפשהו בין הספה ואחד הספסלים שבמרפסת הקומה השנייה. כשהגיעו אנשי מקצוע על מנת ללכוד אותו, התנין, ככל הנראה בשנות השישים לחייו, הפך אגרסיבי עד מאוד, ונלכד רק בחלוף כשעתיים.

עוד בנושא:

איך הגיבו החברים לעבודה לגבר שהתחפש לדוב והפחיד אותם?
תשובה של הבלוגרית היפהפייה חשפה את האמת על התמונות שלה
רק אנשים עם ראיית על יבחינו בכל מה שמסתתר בתמונות
עשור אחרי: הילדה החטופה חוזרת לבקר במרתף בו הוחזקה כשפחת מין

קרוקודיל נכנס לבית. צילום מסך
קרוקודיל נכנס לבית/צילום מסך

"זה היה סוריאליסטי, כל כך ביזארי", אמרה סוזי פולסטון. היא ובעלה מתגוררים על קרקע קאנטרי קלאב, בתוך מסלול גולף. חוקי המדינה קובעים שבמקרים שכאלה צריך להרוג את התנינים, אך משפחת פולסטון ביקשה להימנע מהסיטואציה. "אנחנו מאוד אוהבים לגור כאן", התעקשה סוזי, "אנחנו חושבים שהמקרה הזה נדיר. לפחות אנחנו מקווים שזה מקרה נדיר".

  • עוד באותו נושא:
  • תנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully