וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ייאמן: חבורת היפופוטמים תועדה תוקפת קרוקודיל

28.10.2017 / 0:01

מאבק בין קבוצה של היפופוטמים לקרוקודיל שניסה לתקוף את צאצאיהם תועד במצלמות והפך לשיחת היום ברשתות החברתיות. המטייל שצילם את התקרית הנדירה סיפר: "היה לי מזל שהצלחתי לתפוס את הרגע הזה"

Kruger Sightings

היפופוטמים בדרך כלל לא נתפסים כבעלי חיים אנרגטיים במיוחד, אבל מסתבר שזה משתנה כשאחד משלהם נמצא בסכנה. סרטון חדש מציג עדר של היפופוטמים בסרנגטי, סוואנה אפריקאית, משתפים פעולה כדי להביס קרוקודיל שאיים לתקוף שני היפופוטמים צעירים.

יותר מ-30 היפופוטמים זועמים נראים בסרטון נערמים על הקרוקודיל ודוחפים אותו מצד לשני, כששני היפופוטמים קטנים מוגנים מאחוריהם. כשהקרוקודיל מופיע שוב לצד שני הצאצאים, אחד המבוגרים מצליח במהרה לתפוס אותו בשיניו ולהרחיק אותו משם שוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשהם צריכים - הם מאוד מהירים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מחזה נדיר: הקרוקודיל התנפל על גנו - ולא תאמינו מי נחלץ להצלתו

לכתבה המלאה

האיש שצילם את הסרטון, חריש קומאר, סונוגרף בדימוס בן 71, סיפר ששני ההיפופוטמים הצעירים ניצלו וגם הקרוקודיל חמק משם ללא פגע. הוא סיפר ל- Latestsightings.com שנכח בסיור עם קבוצת מטיילים כשלפתע אשתו קראה לו לבוא לראות את מה שקורה באגם, "נסענו בקבוצה הולנדית של כ-18 אנשים. זה היה יום נהדר ונותרו לנו רק שני ימי חופשה באזור. המדריך שלנו לקח אותנו בנסיעה למקום שנקרא "בריכת ההיפופוטמים" שבסרנגטי. כולנו סיירנו באזור כשלפתע אשתי קראה לי כדי שאראה שמשהו מוזר קורה בבריכת ההיפופוטמים. היה לי מזל שהצלחתי לתפוס את הרגע".

הוא הוסיף: "רצתי לשם בהתרגשות וישר התחלתי לצלם. לא היה אפילו זמן לשים את המצלמה על החצובה. היה לי ממש מזל כי הצלחתי לעמוד עם המצלמה במקום הנכון כדי לצלם את זה. זה היה מראה בלתי ייאמן. הקרוקודיל מצא את עצמו איכשהו באמצע קבוצה של היפופוטמים עצבניים. הם רצו אותו מחוץ לטריטוריה שלהם. הקרוקודיל מצא עצמו מושלך הצידה ע"י ההיפופוטמים. למרבה מזלו, הוא הצליח להימלט משם ללא פגע. זה היה המקום הנכון בזמן הנכון".

  • עוד באותו נושא:
  • קרוקודיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully