וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום אחרי שהפך לחובש: יילד את גיסתו בדרך לבית החולים

26.11.2017 / 21:26

וסים כתאנה, בן 31, הצטרף למד"א משום שאשתו כמעט ילדה את בתם השנייה בדרך לבית החולים. יום אחרי טקס הסיום שלו, הביא לעולם את אחיינו בדרך לבית החולים. "מתרגש מאוד, זכיתי לסגור מעגל"

מד"א 
וסים כתאנה. מד"א,
"זכיתי לסגור מעגל, זכיתי ליילד את האחיין שלי". וסים כתאנה והאחיין שיילד/מד"א

יום אחד בלבד אחרי שהצטרף לשורות מד"א, וסים כתאנה תושב באקה אל-גרביה בן 31, יילד את גיסתו בדרכה לבית החולים. כתאנה החליט להצטרף לארגון לפני מספר חודשים, אחרי שחווה אירוע דומה עם אשתו, כאשר אשתו השנייה נתקפה צירי לידה בנסיעה לבית החולים וכמעט ילדה את בתם השנייה ברכבם הפרטי.

בסיומו של קורס המתנדבים שערך ארבעה חודשים הוכשר כתאנה כחובש בארגון וקיבל בטקס שנערך בתחנה ביישובו ציוד רפואי מתקדם. יום לאחר הטקס הסיע כתאנה את גיסתו לבית החולים, משום שהיא כרעה ללדת ובמקביל הזעיק צוותי מד"א. במהלך הנסיעה לבית החולים, כשהם עדיין ברכבם הפרטי, החלה הגיסה ללדת. כתאנה עצר בצד הדרך והחל לסייע לגיסתו. לאחר זמן מה יילד כתאנה בהצלחה את אחיינו החדש.

עוד בוואלה! NEWS:
המשבר בממשלה: נתניהו ייפגש עם ראשי הסיעות החרדיות
העוזרת של מילצ'ן: הוזעקתי לספק שמפניות לשרה נתניהו בליל הסדר
חודשה מחאת החרדים נגד גיוס לצה"ל; 35 מפגינים נעצרו בירושלים

אירוע ירי בחניון גולדה, שאול המלך, תל אביב. מרץ 2017. מגד גוזני
כתאנה לא ציפה שהאירוע שהביא אותו להתנדב יקרה בשנית. ניידת מד"א בחניון איכילוב/מגד גוזני

"אחרי שבתי כמעט ונולדה ברכב בדרך לבית החולים, החלטתי שאני אעבור קורס חובשים במד"א ואלמד מה לעשות במקרי חירום", הוא תיאר. "אבל לא ציפיתי שהאירוע שבגללו אני במד"א, יחזור על עצמו בשנית כל כך מהר. עכשיו, אחרי שהכל נגמר, אני יכול להגיד שאני מתרגש מאוד, זכיתי לסגור מעגל, זכיתי ליילד את האחיין שלי", הוסיף.

אל דבריו מצטרף מנכ"ל מד"א, אלי בין, אשר טען שקורס המתנדבים במד"א מקנה כלים שרלוונטיים גם לחיי היום-יום. "בסיפור הזה ניתן לראות את החשיבות הגדולה שהידע שמתנדבי מד"א רוכשים בקורס משמש אותם מלבד בשעות ההתנדבות גם בחייהם הפרטיים", קבע בין. "אין לי ספק שלמשפחה היה מיילד טוב ואני שמח שהלידה הסתיימה בשלום. מזל טוב למשפחה המאושרת", חידד.

  • עוד באותו נושא:
  • מד"א
  • לידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully