וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב אשדוד חשוד שתקף את בת זוגו בחרב סמוראי ופצע אותה בינוני

26.11.2017 / 12:55

האישה, בת 45, נפגעה בידה ופונתה במצב בינוני לבית חולים בעיר. החשוד, בן 41, איים על השוטרים שהגיעו לעצור אותו ואף תקף את אחד מהם כשביקש להוציא אותו מהניידת בתחנת המשטרה

החרב באמצעותה תושבת אשדוד הותקפה על ידי בן זוגה 26 בנובמבר 2017. חטיבת דובר המשטרה
בכניסה לדירה הבחינו השוטרים בכתמי דם ובחרב סמוראי גדולה מונחת על הרצפה/חטיבת דובר המשטרה

תושב אשדוד בן 41 נעצר הלילה (ראשון) בחשד שתקף את בת זוגו באמצעות חרב סמוראי ופצע אותה באורח בינוני. שוטרים הוזעקו למקום מעט אחרי חצות בידי האישה, בת 45, שמסרה כי הותקפה באמצעות חרב. היא סבלה מחתך ודימום בידה השמאלית וטופלה בידי צוותי רפואה. לאחר מכן היא פונתה לקבלת טיפול בבית החולים אסותא בעיר.

בתחקור ראשוני עלה כי האחראי למעשה הוא בן זוגה של המתלוננת. אחרי שפונתה לבית החולים פנו השוטרים אל ביתו של בן הזוג. בכניסה לדירה הבחינו השוטרים בכתמי דם, במגבת מגואלת בדם ובחרב סמוראי גדולה מונחת על הרצפה. לדברי השוטרים, בשלב זה נכנס החשוד אל חצר הבית והחל לקלל אותם ולאיים עליהם. השוטרים הצליחו להשתלט על החשוד, שככל הנראה היה בגילופין, עצרו אותו והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה באשדוד.

לטענת המשטרה, כשהובא החשוד אל התחנה הוא המשיך לאיים על השוטרים ואף תקף את אחד מהם תוך שנגח בפניו בעת שזה ביקש להוציאו מתוך ניידת המשטרה. בהמשך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בעיר.

עוד בוואלה! NEWS:
ליצמן התפטר מהממשלה בעקבות משבר הרכבת: "הפרו את הסטטוס-קוו"
ביקורת חריפה של בית המשפט על המשטרה: כלאו קטינים מטעמי נוחות
נעצרו 7 חשודים בניהול הימורים ברשת והלבנת עשרות מיליונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully