וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיה: 12 הרוגים בשריפה בבית מלון לחוף הים השחור

21 בני אדם נפצעו בשריפה הקטלנית, שפרצה במלון בעיר בטומי. מאה בני אדם פונו, בהם אזרח ישראלי שנפצע קל. מחר היה אמור לארח המלון את תחרות "מיס גאורגיה" ולדברי גורמים רשמיים, אף אחת מ-20 המועמדות לא נפגעה בשריפה

שריפה בבית מלון בגאורגיה, נובמבר 2017. מתוך טוויטר, צילום מסך
הנסיבות עדיין נחקרות. זירת השריפה, הלילה/צילום מסך, מתוך טוויטר

12 בני אדם נהרגו ו-21 נפצעו הלילה (שבת), בשריפה בבית מלון בעיר בטומי שבגאורגיה – כך נמסר ממשרד הפנים במדינה. כל קורבנות השריפה נהרגו משאיפת עשן כתוצאה מהשריפה הקטלנית, שפרצה במלון לאוגרנד שלחוף הים השחור. הסיבה לפרוץ השריפה טרם התבררה.

יותר ממאה בני אדם פונו מהמלון על ידי כוחות החירום, ובהם גם אזרח ישראלי אחד. זיהוי הגופות טרם הושלם, אך בהצהרה מטעם משרד הפנים נמסר כי בין ההרוגים 10 אזרחי המדינה ואדם אחד ממוצא איראני. במלון שהו באותה עת 47 ישראלים שפונו בשלום למלון "הילטון" בעיר. גבר ישראלי אחד נפצע באורח קל משאיפת עשן. קונסולית ישראל בטיבלסי, סמדר צמח רצבי, נפגשה עם הישראלים שהתארחו במלון ונותרו ללא דרכונים וחפצים, על מנת לסייע להם לשוב בהקדם למדינה.

במלון אמורה הייתה להיערך מחר תחרות היופי "מיס גאורגיה". לדברי גורמים רשמיים, אף אחת מ-20 המועמדות בתחרות, ששהו כולן בבית המלון, לא נפגעה בשריפה.

ראש הממשלה גאורגי קוויריקשווילי כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי כששמע על השריפה היה בדרכו אל בירת המדינה טביליסי, אך שינה את מסלולו ונחת בבטומי. בפוסט אחר כתב כי הוא משתתף בצערן של משפחות הקורבנות וכי הוא מבטיח לקיים חקירה לבדיקת מקור השריפה.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
בהלה בלונדון: נוסעים ברחו בעקבות דיווח שווא על ירי ברכבת התחתית
ה"קצב מבוסניה" קיבל את עונשו – אך ספקי הנשק שלו מישראל חסינים
ריכוזים רדיוקאטיביים חריגים: האם רוסיה מסתירה תאונה גרעינית?

קונסולית ישראל בטביליסי סמדר צמח רצאבי, בפגישה עם הישראלים במלון בבטומי שבגיאורגיה אשר נפגע בשריפה 25.11. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
קונסולית ישראל בטיבליסי סמדר צמח רצבי בפגישה עם ישראלים במלון, היום/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully