וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות קשרים עם ישראלים: מחזאי לבנוני מפורסם נעצר ונחקר

זיאד איתאני, תושב ביירות, נחקר לגב טיב הקשר שלו עם ישראלים. לבנון מקיימת חרם צרכני ומדיני על ישראל כבר חמישה עשורים, ובעבר נאסר להקרנה במדינה הסרט "וונדר וומן", בכיכוכבה של גל גדות

זיאד איתאני
לבנון
חרם על ישראל. פייסבוק, צילום מסך
נעצר לתשאול בעקבות מידע שהגיע לרשויות על קשרים שהוא מקיימים עם אזרחי ישראל. זיאד איתאני/צילום מסך, פייסבוק

מחזאי לבנוני נעצר שלשום (חמישי) על ידי הרשויות במדינתו בחשד שהיה בקשר עם אזרחים ישראלים. זיאד איתאני, בן 40, נחקר אתמול בביתו בביירות, כדי לבדוק אם הפר את החוק הלבנוני, שאוסר על קשר עם ישראלים. לבנון מקיימת חרם צרכני ומדיני על ישראל כחלק ממחאתה על שליטת המדינה בשטחי הרשות הפלסטינית.

"איתאני נעצר לתשאול, בעקבות מידע שהגיע לרשויות החוק, לפיו הוא מתקשר עם ישראלים", מסר גורם משפטי אנונימי שבקיא בפרטי המקרה לסוכנות הידיעות הצרפתית. "כעת הוא נחקר כדי להבין אם אכן עשה זאת ואם כן, להבין מה היה טיבה של התקשורת ביניהם", הוסיף.

עוד בוואלה! NEWS:
מתקפה משולבת בסיני: 235 הרוגים ויותר ממאה פצועים בפיגוע במסגד
נשיא זימבבואה החדש הושבע לתפקידו: "נבנה מדינה חדשה ודמוקרטית"
העריקה - ועונשה: "צפון קוריאה הדיחה עשרות חיילים שהיו בגבול"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החרם הלבנוני על ישראל נמשך כבר חמישה עשורים, ואף אסרו את הקרנת הסרט בכיכובה של גל גדות/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקן, המחזאי והקומיקאי התפרסם בשנים האחרונות בעקבות סדרת הצגות שהעלה בביירות על מנהגי המקום והשינויים שעבר בשנים האחרונות. ההצגה "ביירות הדרך החדשה", שמתייחסת לשכונות הסוניות בעיר, זכתה להצלחה רבה. לפני שנהפך לשחקן, היה איתאני עיתונאי בערוץ הטלוויזיה הלבנוני "אל-מידאן" וכתב בכמה עיתונים מקומיים.

החרם הלבנוני על ישראל נמשך כבר חמישה עשורים, ורק לפני שבעה חודשים שובר הקופות הבינלאומי "וונדר וומן" הוחרם בלבנון, בשל השתתפות השחקנית גל גדות בסרט. מהלך זה הוא חלק ממגמת החרם הכללי שמובילה הליגה הערבית, שאף מחזיקה במשרד מקומי בדמשק, שאחראי על מהלכי חרם אזוריים על ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully