וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה למחאה: ההפגנה ה-52 התקיימה מול בית היועמ"ש

18.11.2017 / 17:46

כ-300 איש הפגינו כמדי שבוע בפתח תקווה נגד התנהלותו של מנדלבליט בכל הנוגע לחקירות נתניהו. אנחנו לא כותבים היסטוריה, אלא את העתיד", אמר אלדד יניב, מראשי המחאה

רויטרס

כ-300 בני אדם הפגינו היום (שבת) בפעם ה-52 נגד השחיתות בכיכר גורן שבפתח תקווה, סמוך לביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. ההפגנה, המתקיימת מדי שבוע זה שנה, נועדה למחות נגד התנהלותו של מנדלבליט בכל הנוגע לחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"היום זה 52 שבועות של מאבק ברחובות נגד השחיתות. אבל אנחנו לא כותבים היסטוריה, אנחנו כותבים את העתיד", אמר פעיל המחנה הציוני אלדד יניב. "חייבים להעלות הילוך. מחר אנחנו בהפגנה בירושלים, ובסופ"ש מול איילת שקד, ובהמשך מול כחלון ובנט. נפגין גם בתל אביב וגם נתבצר מול הבית של ביבי. חייבים לגרום לפוליטיקאים להוציא ידיים מהכיסים. לשלוח את ביבי הביתה. ההליכים המשפטיים יקחו זמן. אבל פסק הדין הציבורי כבר ניתן. ביבי צריך ללכת הביתה".

עוד בוואלה! NEWS
גיבוי מבג"ץ ומגפונים רועמים לא עזרו למלא את הכיכר בפתח תקווה
אחרי פסיקת בג"ץ: מאות הפגינו מול ביתו של מנדלבליט בפתח תקווה

מני נפתלי  נואם במהלך הפגנה נגד היועמ"ש 16 באוקטובר 2017. ראובן קסטרו
"נתבצר גם מול הבית של ביבי". יניב בהפגנה בפתח תקווה, בחודש שעבר/ראובן קסטרו

בחודש שעבר, לאחר שהתמודדו המפגינים עם דרישות ומגבלות שונות שהוטלו על המחאה במשך חודשים רבים, פסקו שלושה שופטי בג"ץ, בהם הנשיאה אסתר חיות ולצדה השופטים עוזי פוגלמן ויורם דנציגר, כי ניתן לקיים את ההפגנות בלי לקבל רישיון מהמשטרה ומבלי להגביל את מספר המפגינים. "יש להגביל את חופש ההפגנה רק בהתקיים הסתברות קרובה לוודאי כי ההפגנות במקום יגרמו לפגיעה קשה ורצינית בסדר הציבורי או בביטחון הציבור", קבעו השופטים.

חיות אף קראה לכנסת לבחון את שינוי החוק וביטול הצורך ברישיון להפגנות. "הדרישה לקבלת רישיון לצורך קיום הפגנות אינה אלא שריד מנדטורי אשר דומה כי הגיעה העת לבחון את הסרתו מספר החוקים הישראלי", אמרה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הפגנות נגד היועמ"ש בפ"ת. ראובן קסטרו
הפגנה נגד השחיתות בפתח תקווה, בתחילת החודש/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully