וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת גבר נמצאה מגולגלת בשטיח ובניילונים בקריית ביאליק

14.11.2017 / 23:10

גבר כבן 70 נמצא ללא רוח חיים ברחוב בורלא בעיר עם סימני אלימות על גופו, צוותי מגן דוד אדום קבעו את מותו במקום והמשטרה פתחה בחקירת האירוע. הגופה טרם זוהתה, תושב הבניין שבו נמצאה נעצר כחשוד במעשה

אדם שנמצא ללא רוח חיים בקומת הכניסה של בנין ברחוב יהודה בורלא בקרית ביאליק 14 בנובמבר2017. ערן גילווארג, מערכת וואלה! NEWS
זירת מציאת הגופה, הערב בקריית ביאליק/מערכת וואלה! NEWS, ערן גילווארג

גבר כבן 70 נמצא הערב (שלישי) ללא רוח חיים בקרית ביאליק, במהלך סריקות אחר נעדר בעיר. גופתו נמצאה בחדר מדרגות ברחוב בורלא בעיר, כשהיא עטופה בתוך שטיח ובניילונים ועם חשד לסימני אלימות עליה. צוותי מגן דוד אדום ואיחוד הצלה שהוזעקו לזירה קבעו את מותו במקום.

חוקרי משטרת תחנת זבולון עצרו דייר בבניין בחשד לרצח האיש, שגופתו טרם זוהתה. שכניו של החשוד, בשנות ה-40 לחייו, אמרו כי הוא היה נוהג לשתות לשוכרה, וכי בעבר ניסו רשויות הרווחה לסייע לו ללא הצלחה. מספר שכנים התגודדו סביב הבניין, וסיפרו כי איש לא הכיר את החשוד.

אדם שנמצא ללא רוח חיים בקומת הכניסה של בנין ברחוב יהודה בורלא בקרית ביאליק 14 בנובמבר2017. מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת מציאת הגופה, הערב בקרית ביאליק/מערכת וואלה! NEWS, מד"א

לירן קריספין, מתנדב איחוד הצלה, מסר: "הוזעקתי לפני מספר שעות לחיפושים אחר נעדר לבקשת משטרת ישראל. בסריקה שביצעתי בכניסה לבניין ברחוב בורלא איתרתי גופת גבר ללא רוח חיים, וביקשתי ממוקד איחוד הצלה לזמן ניידת טיפול נמרץ למקום על מנת לקבוע את מותו".

אתמול בלילה נורה למוות גבר כבן 50 ביישוב אבו גוש שליד ירושלים. הירי אירע בסמוך למסגד ביישוב, מעט לפני השעה 01:00. הגבר נפגע בפלג גופו העליון וחובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לזירה קבעו את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה.

(עדכון ראשון: 21:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully