וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המתיחות בגבול הדרומי: סוללת כיפת ברזל נפרסה בגוש דן

14.11.2017 / 17:29

על רקע פיצוץ מנהרת הג'יהאד האסלאמי סמוך לקיבוץ כיסופים, פרס צה"ל סוללה של מערכת ההגנה מפני רקטות באזורים שונים ברחבי הארץ - ובהם גם באזור המרכז. האלוף מרדכי: "הג'יהאד רוקם מזימה נגד ישראל על גבם של תושבי עזה"

עריכת וידאו: ניר חן

צה"ל פרס סוללה של מערכת כיפת ברזל בגוש דן - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. בשבועות האחרונים נפרסו ברחבי הארץ סוללות על רקע המתיחות הגוברת בגבול עזה, לאחר פיצוץ מנהרת הג'יהאד האסלאמי לפני כשבועיים.

בזמן שחלף מאז הריסת המנהרה שבה נהרגו 14 מחבלים, החלה חלופת איומים בין ישראל לאנשי הארגון בעזה. אתמול אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה כי ישראל תגיב "ביד קשה" לכל מי שינסה לתקוף את המדינה מכל גזרה שהיא. "בימים אלו יש עדיין מי שמשתעשע בלנסות התקפות על ישראל", הוסיף נתניהו, שהבהיר כי דבריו מכוונים "לכל גורם". לדבריו, "אנחנו רואים את חמאס אחראי לכל התקפה שיוצאת מרצועת עזה נגדנו".

בשבת הזהיר מתאם פעולות הממשלה בשטחים האלוף יואב מרדכי את הג'יהאד האסלאמי מפני תגובה אפשרית לפיצוץ המנהרה. "אנו ערים למזימה שרוקם הג'יהאד האסלאמי נגד ישראל", אמר מרדכי בסרטון שהופץ בשפה הערבית. "הוא משחק באש על גבם של תושבי עזה, ועל חשבון הפיוס הפלסטיני והאזור כולו".

סוללות כיפת ברזל במרכז הארץ 13 בנובמבר 2017. ראובן קסטרו
סוללת כיפת ברזל שהוצבה באזור המרכז/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully