וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גננת מנהריה נאשמת שסגרה ילד מחוץ לגן - והסיתה את הילדים נגדו

יואב איתיאל

12.11.2017 / 14:43

בכתב האישום נטען כי לילד, בן שש, נגרמה חבלה בעינו ולגננת יוחסה עבירה של תקיפת קטין חסר ישע בידי אחראי. עורך דינה של הגננת: "כל מעשיה כוונו למניעת פגיעה בילדים"

גדר הפרדה בין גן ילדים חרדי לגן ילדים חילוני בירושלים. מגד גוזני
לילד נגרם סימן כחול מעל עינו. אילוסטרציה/מגד גוזני

בבית משפט השלום בקריות הוגש בסוף השבוע שעבר כתב אישום נגד חדווה צוקרם, גננת בגן חובה בנהריה ותושבת קריית ביאליק, בגין תקיפת אחד מילדי הגן, בן שש. הגננת, בת 46, נאשמת בעבירות של תקיפת קטין חסר ישע על ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש. התקרית שאירעה בחודש אוקטובר בשנה שעברה נחקרה בתחנת נהריה של המשטרה.

על פי כתב האישום, צוקרם דחפה והוציאה את הילד מהמבנה אל החצר, כשהיא צועקת עליו שאינה רוצה אותו בגן. זאת, בזמן שהילד מתחנן בבכי בפניה שתאפשר לו לחזור למבנה. עוד מתואר כי הגננת סגרה את דלת הגן והשאירה את הילד בחצר, וכי זה המשיך לפתוח את הדלת וביקש להיכנס בחזרה.

עוד בוואלה! NEWS:
מעון ללא ריבון: תיק שרה-שירה מעיד על לקחי העבר שלא נלמדו
אחרי שהובסה בסוריה, סעודיה שוברת כלים כדי לא לאבד את לבנון‎
נתניהו מאיים: "נראה בחמאס אחראי לכל התקפה מרצועת עזה"

תלמידים בבית הספר. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

בשלב זה, כך על פי כתב האישום, צוקרם שבה ודחפה את הילד כמה פעמים מחוץ למבנה ואל עבר המדרגות, כשהיא צועקת עליו שהיא אינה רוצה אותו בגן וכי "השומר יבוא לקחת אותו". עוד נטען כי בהמשך הכניסה את הילד למבנה הגן, כשהיא מושכת בידו בזמן שהוא בוכה והמשיכה לצעוק עליו בפני יתר ילדי הגן. לאחר מכן שאלה את הילדים: "אתם רוצים אותו?" וכשאלה השיבו בשלילה, המשיכה ושאלה: "אתם אוהבים אותו?". גם על כך השיבו הילדים בשלילה, בנוכחות הילד.

על פי המתואר, הגננת תקפה פעם נוספת את הילד, משכה את ידו ודחפה אותו פעם נוספת אל מחוץ למבנה כשהיא מטיחה בו שילדי הגן לא רוצים אותו. לאחר מכן שאלה שוב את הילדים, כשהיא עומדת בפתח הדלת, אם הם רוצים את הילד ומשנענתה בשלילה סגרה את הדלת והשאירה אותו בחצר, עד שנכנס שוב בחזרה למבנה. על פי כתב האישום נגרם לילד סימן כחול באזור עין ימין כתוצאה ממעשיה של הגננת.

עו"ד משה גלעד המייצג את צוקרם, מסר: "מדובר באירוע חריג מאוד. מדובר בילד בעייתי מאוד וכל מעשיה של הגננת כוונו למניעת פגיעה בילדים האחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully