וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם החמישית השבוע: שמרון ומולכו ייחקרו היום בפרשת הצוללות

9.11.2017 / 10:00

עורכי דינו ומקורביו של ראש הממשלה נתניהו יגיעו פעם נוספת למשרדי להב 433, להשלמת החקירה בתיק 3000, ולעימות עם הפרטים שמסר עד המדינה מיקי גנור על קבלת כספים בתמורה לקידום חוזים מול התאגיד הגרמני טיסנקרופ

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

חוקרי היחידה הארצית לפשיעה כלכלית יחקרו היום (חמישי) בפעם החמישית את עורכי הדין דוד שמרון ויצחק מולכו, מקורביו של ראש הממשלה בנימין נתניהו החשודים במעורבות בפרשת הצוללות, תיק 3000.

אתמול נחקרו השניים במשך שעות במשרדי יחידה להב 433, כשבמסגרת החקירה הוצגו החומרים שנאספו עד כה, כשהבסיס היה עדותו של עד המדינה מיקי גנור וכן חומרי חקירה התומכים בעדותו של גנור. ביום שני הם עומתו עם גנור, שהטיח בשמרון מידע על סכומי הכסף שקיבל לכאורה בתמורה לקידום חוזים מול התאגיד.

עו"ד יצחק מולכו ויזאוליה כללית. צילום: חדשות ערוץ 10, מערכת וואלה! NEWS
ביקור נוסף בחדר החקירות. מולכו/מערכת וואלה! NEWS, צילום: חדשות ערוץ 10
דוד שמרון בחקירתו בלהב 433, יולי 2017. מוטי מילרוד, הארץ, מערכת וואלה! NEWS
יום חקירות חמישי השבוע. דוד שמרון/מערכת וואלה! NEWS, מוטי מילרוד, הארץ

החוקרים, בראשותו של ניצב-משנה יואב תלם, טוענים בפני שמרון כי היה שותף עסקי למהלכיו של גנור וכי היה אמור לקבל סביב 20% משכר הטרחה של גנור בפרשת הצוללות, בניית מפעל האמוניה וספינות המשמר של חיל הים. "נראה כי החוקרים פועלים לסיים את חקירה 3000 במהירות ונראה שהם בשלב ההטחות של החשודים המרכזיים", אמר גורם המעורה בחקירה.

במשטרה העריכו השבוע כי ניתן יהיה לגבש חשד להפרת אמונים ומרמה נגד השניים. "הוא עסק בנושאים מדינתיים, ובשל אופי העיסוק הזה, חלים עליו החובות של נושא משרה ציבורית ממשלתית, גם אם הוא לא קיבל תשלום מקופת המדינה", אמר גורם בכיר במערכת אכיפת החוק על מולכו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully