וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל צה"ל נפצע מירי בתאונת אימונים במרכז הארץ; מצבו קל

החייל טופל על ידי גורמי רפואה בבסיסו, לאחר שנפצע מירי בפלג גופו התחתון. זמן קצר לאחר מכן הוא פונה במצב קל באמצעות מסוק לבית החולים תל השומר. מדובר צה"ל נמסר כי נסיבות התאונה יתוחקרו

צילום: דו"צ, ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

(בווידאו: תאונת אימונים ברמת הגולן, ספטמבר 2017)

חייל צה"ל נפצע היום (שלישי) בתאונת אימונים בבסיס במרכז הארץ. החייל טופל על ידי גורמי רפואה בבסיס, ולאחר מכן פונה במצב קל באמצעות מסוק לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, בעודו סובל מפצעי ירי בפלג גופו התחתון. מדובר צה"ל נמסר כי נסיבות האירוע יתוחקרו.

לפני כשבועיים איבד חייל צה"ל את ראייתו בעין אחת במהלך תאונה שאירעה באימון פיינטבול מחלקתי. הוא פונה לבית החולים ברזילי באשקלון שם הובהל לחדר ניתוח במצב קל. במהלך הניתוח התברר כי הפגיעה קשה יותר ומצבו הוגדר קל-בינוני. נבדק אם החייל הוריד את ציוד המגן מפניו במהלך האימון.

עוד בוואלה! NEWS:
ביטן על ההסכם עם קק"ל: כשלון עלול להוביל להתפוררות הקואליציה
שוטר מג"ב נעצר בחשד שאנס נערה בת 17 אותה הכיר באינטרנט
ערב הסעודית: לבנון הכריזה עלינו מלחמה; נגרום להם לשוב למערות

אמבולנס צבאי נע במהלך חילופי אש בין צה"ל לאנשי חיזבאללה בזמן הסלמה בגבול הצפון – 28 בינואר 2015. רויטרס
החייל פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים/רויטרס

שבוע לפני כן נפצעה באורח קל-בינוני חיילת מפגיעת כלי רכב שהידרדר לעברה בבסיס צאלים שבנגב. היא פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע והמשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) פתחה בחקירת נסיבות התאונה. לפני כשבועיים נפצעו ארבעה חיילים באורח קל בהתהפכות האמר שבו נסעו בגבול לבנון. כוחות רפואה צבאיים פינו אותם לבית החולים זיו בצפת.

לפני כחודשיים נהרגו קצין וחייל בהתהפכות תותח מתנייע (תומ"ת) של חיל התותחנים באימון ברמת הגולן. בתאונה נפצעו בנוסף ארבעה חיילים, שניים באורח קשה ושניים באורח קל. ועדת חקירה מונתה לחקור את נסיבות התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully