וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר מג"ב נעצר בחשד שאנס נערה בת 17 אותה הכיר באינטרנט

7.11.2017 / 15:06

המחלקה לחקירת שוטרים עצרה את השוטר בן ה-21, לאחר שלפי החשד אנס לפני כחודשיים נערה שהכיר בפייסבוק. מעצרו הוארך ביומיים. עורך דינו: "היחסים התקיימו בהסכמה"

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
שוטר מג"ב נעצר/ShutterStock

המחלקה לחקירות שוטרים עצרה אתמול (שני) שוטר משמר הגבול מאזור ירושלים בחשד שאנס נערה בת 17. השוטר בן ה-21, חשוד שהכיר את הנערה בפייסבוק, פגש אותה לפני כשלושה חודשים וביצע בה את המעשה המיוחס לו.

במהלך היום האריך בית משפט השלום בירושלים את מעצרו של השוטר עד ליום חמישי. מחקירת האירוע עולה החשד שהחשוד ביצע לכאורה את המעשים בפגישתו השנייה עם הנערה, סמוך לבניין בו היא מתגוררת. לטענת חוקרי מח"ש, בחלק מהמפגש נכחה גם חברתה של הנערה.

עוד בוואלה! NEWS:
השליח המיוחד והשנוי במחלוקת של נתניהו - שהסתבך בפרשת הצוללות
ערב הסעודית: לבנון הכריזה עלינו מלחמה; נגרום להם לשוב למערות
השף רפי כהן נעצר בחשד שהגיע למשרד שותפו לשעבר - ואיים עליו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוטר יובא לדיון בהארכת מעצרו. מח"ש/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי החוקרים, השניים שתו אלכוהול ולאחר מכן ביצע החשוד את המעשים. עו"ד נדב גדליהו המייצג את החשוד טען כי יחסי המין בוצעו בהסכמה מלאה. למרות זאת, במהלך דיון המעצר, הציגו נציגות מח"ש תלונה של צעירה נוספת שהתלוננה נגד השוטר על מעשה שאירע לדבריה בסוף חודש אוקטובר, יום לפני שהוגשה התלונה המקורית על האונס.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי "אנו רואים בחומרה רבה את החשדות המיוחסים ללוחם. מדובר בשוטר המשרת בשירות חובה. במידה ויאומתו החשדות כנגדו, הוא יסיים את שירותו בחיל ויועבר לצה"ל לאלתר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניידת משטרה. ראובן קסטרו
"רואים בחומרה את המעשים", משטרת ישראל/ראובן קסטרו

לפני כשבוע הרשיע בית המשפט המחוזי בתל אביב את יעל גבריאלוב, מדריכה בפנימיית בנות בבני ברק בת 23, בעבירות אינוס, מעשה סדום, בעילה אסורה בהסכמה ובמעשה מגונה. העבירות בוצעו בשתי חניכות בפנימייה, אחת בת 14 עד 16 ואחת בת 11 עד 12 בעת ביצוע המעשים. גבריאלוב הודתה במעשים במסגרת הסדר טיעון, אך זה אינו כולל את משך העונש.

באחד המקרים שהתרחש בשלהי ספטמבר 2014, בסמוך לחופשת ראש השנה ובזמן שרוב השוהות בפנימייה יצאו לחופשה, נותרה אחת החניכות בה בהיעדר מקום אחר לשהות בו. היא התלוותה אל גבריאלוב לבילוי בקניון וזו רכשה עבורה מתנות. מאז, גבריאלוב, שהייתה מודעת לבדידותה ולמצוקותיה של הנערה, רקמה עמה קשר אינטנסיבי מאוד, שבמסגרתו קנתה לה מתנות שונות, התעניינה בשלומה וברווחתה והתקשרה אליה פעמים רבות. בכך היא יצרה אצל הקטינה תלות כלפיה.

בהמשך, גבריאלוב איימה על הנערה כי אם לא תעשה כרצונה, היא תנתק איתה את הקשר. בין 2015 ל-2016, כשהנערה הייתה בת 14 ו-15, גבריאלוב ביצעה בה שורה ארוכה של מעשים מגונים, מעשה סדום ומעשה אינוס בפנימייה ובמקומות אחרים. בחלק מהמקרים, היה זה על התנגדותה של הנערה.

(עדכון ראשון: 11:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully