וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף רפי כהן נעצר בחשד שהגיע למשרד שותפו לשעבר - ואיים עליו

7.11.2017 / 10:44

כהן חשוד שהגיע למשרדו של שותפו העסקי לשעבר בתל אביב ואיים כי יפגע בו. בעקבות האירוע, כהן בן ה-42 נעצר ונחקר בתחנת המשטרה, ולאחר דיון בבית המשפט נקבע כי ישוחרר למעצר בית

צילום: אבי כהן, עריכה: שניר דבוש

המשטרה עצרה אתמול (שני) את השף רפי כהן בחשד שאיים לפגוע באדם ששימש בעבר כשותפו העסקי. כהן, בן 42, חשוד שהגיע לפני כשבועיים למשרדו של האיש בשכונת רמת החייל שבתל אביב, שם אמר שיפגע בו.

בימים האחרונים הוגשה תלונה נגד כהן והמשטרה פתחה בחקירה. אתמול הוחלט לעצור את את השף והוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה. במהלך היום יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט בעיר.

במהלך הדיון טען נציג המשטרה רס"ב יוני קירשבוים כי כהן איים על שותפו שירצח אותו, וכי לאירוע היו עדים. סנגורו של כהן תמיר צנעני טען כי העובדה שהשניים גרים בשכנות מוכיחה כי כהן לא פעל עד כה באלימות נגדו, ולא נשקפת מסוכנות ממעשיו. עם זאת, השופט קבע כי יש חשד סביר נגד כהן, אך טען כי ניתן לשחררו למעצר בית.

עוד בוואלה! NEWS:
השליח המיוחד והשנוי במחלוקת של נתניהו - שהסתבך בפרשת הצוללות
ביטן על ההסכם עם קק"ל: כשלון עלול להוביל להתפוררות הקואליציה
ערב הסעודית: לבנון הכריזה עלינו מלחמה; נגרום להם לשוב למערות

הארכת מעצר של השף רפי כהן בבית משפט השלום תל אביב 7 בנובמבר 2017. אבי כהן
כהן בבית המשפט/אבי כהן

לפני כחודשיים עצרה המשטרה את כהן בנמל התעופה בן גוריון, בזמן שנחת בארץ לאחר ששהה כארבעה חודשים בחו"ל. כהן, שנמלט מישראל לאחר שהיה מעורב בשתי פרשות פליליות, הובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, שם התייחס לריבוי כלי התקשורת ואמר: "אני מרגיש כמו מדונה".

השופט עידו דרויאן האריך את מעצרו של כהן עד למחרת, אלא אם יימצאו לו שני מפקחים שישגיחו עליו במעצר בית עד שעות הצהריים. כעבור כמה שעות שוחרר כהן למעצר בית בהתאם לתנאים הנדרשים. פקידה בבנק לאומי שהתלוננה נגד כהן על תקיפה מילולית ואיומים אמורה להגיע לבית המשפט על מנת למסור עדות.

עורכי דינו של כהן, שלמה וירון גיגי, אמרו באותו הדיוןן: "מדובר ברדיפה משטרתית, אם הוא לא היה אדם מפורסם, ככל הנראה הוא בכלל לא היה מגיע למעצר אלא רק מפקיד ערבות". עורכי הדין טענו אז כי כבר בתקופה הקרובה כהן עומד להקים רשת מזון חדשה ולחזור להיות שף מן המניין.

(עדכון ראשון 7:34)

  • עוד באותו נושא:
  • איומים
  • שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully