וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מזהיר: "התפטרות ר"מ לבנון - קריאת השכמה נגד איראן"

4.11.2017 / 19:52

ראש הממשלה אמר כי פרישתו המפתיעה של אל-חרירי מחזקת את הצורך לפעול נגד נגד התוקפנות האיראנית, "שמנסה להפוך את סוריה ללבנון 2". מוקדם יותר דווח כי ראש ממשלת לבנון נמלט לאחר נסיון התנקשות שכשל

צילום: רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (שבת) כי "התפטרות ראש ממשלת לבנון סעד אל-חרירי ודבריו הם קריאת השכמה לקהילה הבינלאומית לנקוט פעולה נגד התוקפנות האיראנית, שמנסה להפוך את סוריה ללבנון 2. תוקפנות זו מסכנת לא רק את ישראל, אלא את המזרח התיכון כולו. הקהילה הבינלאומית צריכה להתאחד ולהתייצב נגד תוקפנות זו".

מוקדם יותר היום הודיע אל-חרירי במפתיע על התפטרותו אחרי כשנה בתפקיד, כשהוא תוקף בחריפות את איראן ואת חיזבאללה ואומר כי רצו להתנקש בחייו - כפי שקרה לאביו לפני 12 שנה. לאחר התפטרותו, דיווחה רשת "אל-ערביה" כי סוכל השבוע ניסיון להתנקש בחייו בביירות. באיראן אמרו כי ההחלטה נרקמה על ידי ארצות הברית וערב הסעודית.

עוד בוואלה! NEWS:
ראש ממשלת לבנון התפטר במפתיע: "איראן רוצה להרוס את האזור"
גיליוטינת המנהרות: הטכנולוגיה שמחסלת את האיום התת-קרקעי מעזה
צפון קוריאה על הפרק: טראמפ יצא למסע ממושך ברחבי אסיה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו בישיבת ממשלה 29 באוקטובר 2017. אוהד צויגנברג, מערכת וואלה! NEWS
"הקהילה הבינלאומית צריכה להתאחד ולהתייצב נגד תוקפנות זו". נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, אוהד צויגנברג

מלשכת נשיא לבנון מישל עאון מסרו כי אל-חרירי הודיע על כך "מחוץ למדינה" וכי הם מחכים לשובו כדי ללמוד על ההחלטה שצפויה להוביל למשבר מחודש במדינה. יו"ר הפרלמנט נביה ברי קטע את ביקורו במצרים כדי לשוב לביירות, שעשויה להיכנס לתקופה של חוסר ודאות.

"האווירה במדינה מזכירה את זו שקדמה לרצח אבי", מסר אל-חרירי בהצהרה מריאד, בירת ערב הסעודית, שם ביקר פעמיים בשבוע האחרון ונפגש עם יורש העצר מוחמד בן סלמאן. אביו רפיק, ראש ממשלה לשעבר שהתנגד למעורבות הסורית בלבנון, נהרג בפיצוץ מטען רב-עוצמה ב-2005, בהתנקשות שיוחסה לחיזבאללה והציתה גל מחאה נרחב נגד דמשק שהסתיימה ביציאת הכוחות הסוריים מהמדינה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ראש ממשלת לבנון סעד חרירי. AP
אל-חרירי מודיע על פרישתו, היום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully