וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ גרמן: "הוטרדתי מינית על ידי רופא הנשים שלי"

השרה לשעבר סיפרה באירוע שבתרבות במודיעין כי "קפאתי ולא האמנתי שרופא מעז לעשות את זה". לדבריה, "לא אמרתי כלום בגלל הבושה. קיבלנו את זה כגזרה משמיים שלקצין מותר לטפוח בישבן"

חדשות 10

ח"כ יעל גרמן (יש עתיד) סיפרה היום (שבת) באירוע שבתרבות במודיעין כי הוטרדה מינית על ידי רופא הנשים שלה. "קפאתי, לא האמנתי שרופא נשים מעז לעשות את זה. חשבתי שאולי הוא לא מתכוון", סיפרה. "לא הגעתי אליו ולא אמרתי כלום בגלל הבושה, ואולי בגלל חוסר ביטחון. פשוט נאלמת ולא הגעתי אליו יותר", הוסיפה.

על רקע השיח הציבורי בתקופה האחרונה בנושא הטרדות מיניות אמרה שרת הבריאות לשעבר כי היא חושבת ש"זה לא הגיוני שקיבלנו במשך שנים את ההטרדות המיניות". לדבריה, זה היה "לא רק בצבא, אלא גם במשטרה, קיבלנו את זה כגזרה משמיים, שלקצין מותר לטפוח בישבן. כל אחת עברה הטרדה מינית, גם אני, גם על ידי הרופא וגם באוטובוס, וגם ניסיונות שלא נעמו לי כשלא רציתי את זה".

עוד בוואלה! NEWS:
"ראש ארגון פשיעה מישראל נעצר בסין בחשד למעורבות בפרשה חמורה"
ביקור של פרארי בכותל חולל סערה: "אין מקום לתצוגות ראווה במקום כזה"
פרסום ראשון: כמאה תלונות על הטרדה מינית התקבלו השנה באוניברסיטאות

ח"כ יעל גרמן באירוע שבתרבות במודיעין, נובמבר 2017. שבתרבות, מערכת וואלה! NEWS
ח"כ גרמן באירוע שבתרבות במודיעין, היום/מערכת וואלה! NEWS, שבתרבות

ביום חמישי חשפה העיתונאית סילבי קשת בעמוד הפייסבוק שלה כי הותקפה בידי השר לשעבר טומי לפיד, שהלך לעולמו לפני תשע שנים. בפוסט סיפרה כיצד בילתה בשנות ה-60' במסיבה בלונדון, שם פגשה בלפיד שהיה בתקופה ההיא כתב של עיתון "מעריב" בלונדון. היא סיפרה כיצד ביקש לעלות לדירתה, שם הפיל אותה על הרצפה וקרע את שמלתה. בתגובה, היא טוענת, בעטה בו וגירשה אותו מהמקום.

באותו הערב התוודתה גם העיתונאית ומגישת הטלוויזיה אושרת קוטלר כי מנכ"ל קשת הראשון,אלכס גלעדי, הציע לה הצעה מגונה לפני 25 שנה, כחלק מניסיונותיה להתקבל לעבודה. קוטלר ישבה בפאנל של המהדורה המקדימה של חדשות עשר והתייחסה לגל ההאשמות בהוליווד בנושא הטרדות מיניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully