וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראש ארגון פשיעה מישראל נעצר בסין בחשד למעורבות בפרשה חמורה"

לפי דיווחים זרים, עבריין בכיר המוגדר ראש ארגון פשיעה נעצר בידי המשטרה הסינית עקב בקשת נציגי משטרת ישראל במדינה, בחשד למעורבות בפרשה שחלה התפתחות בחקירתה לאחרונה. במשטרה סירבו להתייחס לדיווחים

גבר אזוק. ShutterStock
גבר אזוק/ShutterStock

עבריין בכיר המוגדר כראש ארגון פשיעה נעצר בסין לפי בקשת נציג משטרת ישראל במדינה - כך דווח אתמול (שישי) בכלי תקשורת מקומיים. לפי הדיווחים, המעצר בוצע בידי המשטרה הסינית, והעבריין נעצר בחשד למעורבות בפרשה שבימים האחרונים חלה התפתחות דרמטית בחקירתה. במשטרה סירבו להתייחס לדיווחים ולפי שעה, לא מוטל צו איסור פרסום על החשד המיוחס לעצור, על זהותו ועל האופן שבו אותר בידי גורמי האכיפה בישראל.

עו"ד אורי בן נתן, המייצג את החשוד, מסר בתגובה: "נודע לנו כי מרשי נעצר על ידי השלטונות בחו"ל. למדינה המדוברת לא קיים הסכם הסגרה בינה לבין מדינת ישראל ולפיכך כל ניסיון להביאו לישראל, מנוגד לחוק הבינלאומי. בכל אופן, הוא איננו חושש מכל חקירה שהיא, לא על ידי השלטונות בחו"ל ולא על ידי משטרת ישראל".

אתמול הוגש כתב אישום בבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד העבריין יעקב שמעון, המכונה "עקא", שהוסגר לפני שבוע מארגנטינה לישראל. שמעון נאשם כי ניסה לרצוח את האחים שי ויוסי מוסלי יחד עם עמית פוגל, וכן את אביאל וואהל, שהשתייך לארגון של האחים. נגד נאשם נוסף, יוסי בן דהן, נטען כי סייע לניסיון הרצח.

לפי כתב האישום שהגישו עו"ד אפרת רותם ועו"ד יוסי קורצברג מפרקליטות מחוז תל אביב, לקראת סוף 2012 חברו אנשי "חבורת ראשל"צ מערב", ובהם פוגל, לאנשי ארגון הפשע של יצחק אברג'יל, שבו היה חבר גם שמעון. בין היתר, הם שיתפו פעולה במלחמה במשפחת מוסלי. בסוף אותה שנה חשדו אנשיו של שמעון כי אנשי מוסלי עמדו מאחורי רצח העבריין יוסי קסטרו, והחליטו לנקום.

עוד בוואלה! NEWS
ביקור של פרארי בכותל חולל סערה: "אין מקום לתצוגות ראווה במקום כזה"
אחרי המתקפה - מאות דרוזים מתקהלים בגבול: "כלי לפרוק תסכול"
כבר לא מאלחש: כך חילץ ניצב יצחקי את המפכ"ל מתפקיד המשת"פ

(עדכון ראשון: 19:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully