וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע לחץ ח"כים משמאל: הוסרו שלטי החוצות של הרב כהנא בירושלים

1.11.2017 / 13:31

שלטי חוצות המפרסמים את מועד האזכרה של איש הימין הקיצוני, שכללו גם קריאות תמיכה בראש ארגון להב"ה, הוסרו מקירות שני בתי מלון בבירה. זאת, בצל טענות לכך שהצבתם מהווה "במה להפצת שנאה וגזענות". עו"ד בן גביר: "נתבע את הזכיין"

שלטי הענק למועד האזכרה של הרב מאיר כהנא הכוללים גם קריאות תמיכה בראש ארגון להב"ה, ירושלים 31 באוקטובר 2017. ללא קרדיט,
הזכיין קיבל פניות רבות. שלט החוצות/ללא קרדיט

שלטי חוצות המפרסמים את מועד האזכרה של הרב מאיר כהנא, הכוללים גם קריאות תמיכה בראש ארגון להב"ה בנצי גופשטיין, שנתלו בבתי מלון בירושלים הוסרו הבוקר (רביעי). זאת, על רקע מסע לחצים של חברי כנסת וארגוני שמאל, שטענו כי מדובר ב"במה להפצת שנאה וגזענות". בעקבות ההחלטה להסיר את השלטים, הודיע עו"ד איתמר בן גביר כי בכוונתו לתבוע את הזכיין המפרסם על הפרת חוזה.

השלטים נתלו בבתי המלון גני ירושלים ופרימה פארק, הממוקמים בכניסה לעיר, על ידי זכיין פרסום, שקיבל מעיריית ירושלים אישור לתלות אותם, לפי החוק המחייב אישור מטעם העירייה לתוכן שממוקם על שלטי חוצות. על השלט המדובר הופיעה הודעה הקוראת להשתתף באזכרה של הרב כהנא, לצד קריאת תמיכה בבנצי גופשטיין, שנעצר לאחרונה ושוחרר.

עוד בוואלה! NEWS:
מוקף בחמושים ומוחזק מאחורי סורגים: תיעוד חדש של גלעד שליט בשבי
הערוץ הניו יורקי: הקשר החשאי בין ממשל טראמפ למשטר של קים
אחרי מאה שנים, באווירת חג: האוסטרלים כבשו את באר שבע ליום אחד

שלטי הענק למועד האזכרה של הרב מאיר כהנא הכוללים גם קריאות תמיכה בראש ארגון להב"ה, ירושלים 31 באוקטובר 2017. ללא קרדיט,
"מתן לגיטימציה לטרנספר". שלט החוצות על קיר בית מלון בירושלים/ללא קרדיט

ביומיים האחרונים קיבל הזכיין פניות רבות להסיר את השלטים. אתמול, למשל, פנתה ח"כ קסניה סבטלובה (המחנה הציוני) למפקד מחוז ירושלים בדרישה להסיר את הפרסום. גם ח"כ עיסאוי פריג' (מרצ) פנה לזכיין. "מעבר לחוסר הרגישות והפגיעה באלפי מוסלמים החיים בעיר, מדובר באקט שכולו מתן לגיטימציה לטרנספר, שנאת ערבים וגזענות. מדובר באירוע שלא ראוי לפרסום כה מובלט ומוטב היה שלא היה מתקיים כלל", כתב ח"כ פריג' לזכיין המפרסם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"זו סתימת פיות"

בסופו של דבר, החליט הזכיין החליט להסיר את השלטים. "כאשר יענו אותנו כן נרבה וכן נפרוץ לא נכנע לטרור השמאלני וכתג מחיר נכפיל את תקציב הפרסום לאזכרה של מו"ר הרב כהנא הי"ד", אמר בתגובה ברוך מרזל, ראש תנועת עוצמה יהודית, בתגובה להסרת השלט. "שוב הוכח שהשמאל חזק בסתימת פיות. הדיבורים על חופש ביטוי תקפים רק לאלו שקוראים לפגוע בחיילי צה"ל ולאנשי שוברים שתיקה. לא יעזור להם הציבור יודע שהרב כהנא צדק ושהצבועים סותמים פיות", מסר בנצי גופשטיין בתגובה.

עו"ד איתמר בן גביר הודיע לזכיין כי תוגש נגדו תביעה על חצי מיליון שקלים בגין הנזק שנגרם והפרת החוזה. "לא יתכן ששלט שאושר לפני הצבתו על ידי כל הגורמים בעירית ירושלים ואין בו כל בעיה חוקית יוסר רק בגלל לחץ טרוריסטי של מתנגדים פוליטיים זה סוף חופש הביטוי בישראל", מסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully