וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה נפגש עם סגן מנהיג חמאס: "עומדים לצד ההתנגדות הפלסטינית"

מזכ"ל חיזבאללה נפגש עם אל-עארורי בביירות, ברקע חיזוק היחסים בין חמאס לאיראן, ודן עמו בפיצוץ המנהרה בעזה. לדבריו, הם מנהלים "מלחמת גורל משותפת" נגד ישראל. נסראללה גם שוחח עם מזכ"ל הג'יהאד האסלאמי

צלמים זמניים מורשים

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה הבטיח היום (רביעי) לסגן ראש הלשכה המדינית של חמאס סאלח אל-עארורי כי ארוגנו מחויב לעמוד "לצד ההתנגדות הפלסטינית" נגד ישראל, ב"מלחמת גורל משותפת".

בפגישה שקיימו ביירות, שוחחו נסראללה ואל-עארורי על ההתפתחויות האחרונות באזור בעקבות פיצוץ המנהרה של הג'יהאד האסלאמי על יד צה"ל, בתקרית שבה נהרגו שמונה פעילים - שניים מהם משורות חמאס. מזכ"ל חיזבאללה שוחח גם עם מזכ"ל הג'יהאד האסלאמי רמדאן עבדאללה שלח.

לקריאה נוספת בנושא
ברקע פיצוץ המנהרה: חמאס מעביר לרשות את האחריות על המעברים
לא רוצים להרוס את החגיגה: בג'יהאד האסלאמי נכנעו ללחץ של חמאס

מזכ"ל חיזבאללה נסראללה בפגישה עם סגן מנהיג חמאס אל-עארורי בביירות, 1 בנובמבר 2017. טוויטר, צילום מסך
מוביל את הקו הפרו-איראני. אל-עארורי ונסראללה, היום/צילום מסך, טוויטר

אל-עארורי, שמונה בחודש שעבר לסגנו של אסמאעיל הנייה, התיישב בחודשים האחרונים בביירות אחרי שגורש מטורקיה ומקטאר. הוא חלק מההנהגה החדשה בחמאס, המקדמת את חידוש היחסים עם איראן אחרי שנים של מתיחות, שהחלה בעקבות אירועי "האביב הערבי".

טהראן מממנת חלק ניכר מפעילות הזרוע הצבאית של חמאס, ובחודשים האחרונים ביקרו פעמיים בכירים בארגון באיראן, בהם אל-עארורי עצמו. אל-עארורי, יחד עם הנייה ומנהיג חמאס ברצועת עזה יחיא סינוואר, הובילו גם את הסכם הפיוס עם פתח, שהיום החל להיות מיושם בשטח עם העברת השליטה על המעברים לידי הרשות הפלסטינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully