וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נוער זינק לתפוס כדורסל - והתנגש בחלון שהתנפץ על צווארו

31.10.2017 / 13:02

במהלך משחקה של הפועל צפת בקריית טבעון, זינק בן 16 מהקבוצה האורחת ופגע בחלון זכוכית. הרסיסים ננעצו בצווארו והוא פונה במצב בינוני. בהנהלת קבוצתו, מהליגה הארצית לנוער, מתחו ביקורת על האישור לשחק באולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנער שנפצע בצווארו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נס", כך הגדירו הנוכחים במשחק כדורסל בליגה הארצית לנוער שנערך אתמול (שני) את התקרית שאירעה לקראת סיומו. במהלך המשחק בין קריית טבעון לצפת, זינק שחקן צפת, צחי יתח, וניסה לתפוס כדור, ובמהלך הזינוק פגע בחלון זכוכית שנשבר, ורסיסיו ננעצו בצווארו של הנער בן ה-16.

מאמן הקבוצה והשופט מיהרו להגיש לנער עזרה ראשונה, ובמקביל הוזעקו למקום אמבולנס של מד"א, שפינה את הפצוע לבית החולים רמב"ם בחיפה. מבית החולים נמסר כי הנער עבר טיפול שכלל תפירה עמוקה וכי מצבו בינוני. בקבוצתו של הנער מתחו ביקורת על שניתן אישור לשחק באולם בקריית טבעון, שכן קיים איסור להתקין גדרות וחלונות זכוכית. הם אמרו כי יפנו בנושא לאיגוד הכדורסל.

עוד בוואלה! NEWS:
בנט תקף את דובר צה"ל: "לא מתנצלים על חיסול מחבלים"
"200 הרוגים בקריסת מנהרה באתר גרעין בקוריאה הצפונית"
המפכ"ל: "אי אפשר לפרסם חקירה בלי לסכם אותה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנער פונה במצב בינוני לבית החולים. צחי יתח במשחק כדורסל/מערכת וואלה!, צילום מסך

שי קדוש, מאמן הנוער של הפועל צפת, קבוצתו של הנער, אמר כי "זה ממש נס. יכולנו להיות היום בהלוויה. אני 20 שנה בכדורסל, ולא נתקלתי במקרה קשה כל כך, שקשה להירגע ממנו. החברים של הנער ממש בסערת רגשות ולא הפסיקו לבכות. היום הם לא הגיעו לבית הספר. צחי ניסה להציל כדור והתנגש בחלון".

"מתחת לחלון יש תהום של שני מטרים וחצי", אמר המאמן. "אם מאמן טבעון לא היה תופס את צחי, הוא היה נופל לתהום. אלה היו רגעים מאוד קשים. אני מקווה שהפציעה לא תפגע בהתקדמותו, ומברך על הנס. קבוצת טבעון נמצאת בקשר ודואגת לשלום השחקן, ושחקניה יגיעו לבקר אותו בבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully