וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה נגד בכיר בפרקליטות: נהג להטריד עובדות בהערות מיניות

לפי פרסום בחדשות 2, נציבות שירות המדינה בודקת חשד לפיו בכיר בפרקליטות הטריד עובדות. פרקליטה בכירה שהתלוננה נגדו טענה גם כי קיים קשר אישי עם פרקליטה נוספת הכפופה לו

נציבות שירות המדינה בודקת חשד לפיו בכיר בפרקליטות הטריד מינית מספר פרקליטות, כך פורסם הערב (חמישי) בחדשות 2. לפי תלונתה של פרקליטה בכירה, הוא נהג להטריד עובדות והעיר הערות בעלות אופי מיני. הפרקליטה סיפרה גם על קשר אישי שקיים הבכיר עם פרקליטה נוספת הכפופה לו. התלונה הועברה לנציבות שירות המדינה שתבדוק את התלונה.

בחודש יולי החליט היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד אביחי מנדלבליט, לגנוז את תיק החקירה המשמעתי בעניינו של הפרקליט הבכיר בפרקליטות מחוז ירושלים אורי קורב שנגדו הועלתה טענה כי ביצע עבירות מין בפרקליטה. היועץ המשפטי נימק את ההחלטה בין היתר בסירובה הנחרץ של הפרקליטה למסור עדות ולשתף פעולה בהליך השיפוטי. החקירה המשמעתית בעניינו של קורב נפתחה לאחר שנסגר התיק הפלילי נגדו.

עוד בוואלה! NEWS:
נאשם באיומים זוכה למרות תיעוד: "הסוכן הסמוי ניסה להדיח אותו"
"האופנובנק 2" הורשע ברצח מאבטח ובסדרת מקרי שוד לאורך שנים
לקראת חקירת נתניהו: נציגת מילצ'ן בישראל מסרה עדות נוספת

משפט - אילוסטרציה. מערכת וואלה!
תלונה נגד בכיר בפרקליטות/מערכת וואלה!

הפרשה החלה בחודש יוני 2016, אז קיבל היועץ המשפטי לממשלה דיווח כי פרקליטה מסרה לממונה על השוויון המגדרי ויועצת המנהלת הכללי לקידום נשים במשרד המשפטים כי הגיע אליה מידע שלפיו בפרקליטה אחרת בוצעו עבירות מין על ידי קורב. עם קבלת הדיווח הנחה היועץ המשפטי לממשלה את ראש אגף חקירות ומודיעין במשטרת ישראל לבדוק את הטענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully