וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבת ים: גופת אישה נמצאה במבנה נטוש; שני חשודים נעצרו

25.10.2017 / 3:30

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה מצאו את האישה, בשנות ה-50 לחייה, ללא סימני חיים וקבעו את מותה במקום. המשטרה עצרה שני גברים כבני 50 בתום סריקות באזור

זירת הדקירה בגבעת שמואל 9 באוגוסט 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
גופת האישה נמצאה במבנה נטוש. אילוסטרציה/מערכת וואלה! NEWS, תיעוד מבצעי מד"א

גופת אישה בשנות החמישים לחייה נמצאה הלילה (רביעי) במבנה נטוש ברחוב קדושי קהיר בבת ים. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום מצאו את האישה כשהיא ללא סימני חיים ועם סימני אלימות על גופה ונאלצו לקבוע את מותה במקום. המשטרה פתחה בסריקות בסופן נעצרו שני גברים בשנות החמישים לחייהם בחשד לרצח האישה. ממשטרת מרחב איילון נמסר כי נפתחה חקירה לבירור נסיבות התקרית.

הפרמדיק דוד מנחם שנכח בזירה סיפר כי האישה נמצאה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה וכי על גופה היו סימני אלימות. "ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים וקבענו את מותה", הוסיף.

ביום שני בשבוע שעבר נמצאו במטע ביישוב כסרא סמיע שבגליל העליון גופותיהם של שני צעירים בשנות העשרים לחייהם בתוך כלי רכב, כשעליהן סימני ירי. צוות מד"א שהוזעק לזירה מצא את השניים עם פציעות ירי בגופם וללא סימני חיים וקבע את מותם במקום. כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בסריקות אחר חשודים ובחקירת נסיבות התקרית.

עוד בוואלה! NEWS:
הכורדים בעיראק קראו להפסקת אש: "נשהה את תוצאות משאל העם"
בחמאס נערכים להעברת השליטה: "מוכנים להפסיד למען העם"
ההיסטוריה מוכיחה: גם החוק הצרפתי לא מציל מחקירות שחיתות

(עדכון ראשון: 3:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully