וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טראמפ בוגד": מפגין השליך דגלי רוסיה לעבר הנשיא בקונגרס

25.10.2017 / 0:50

אזרח שעמד במתחם העיתונאים התפרץ לעבר הנשיא, שהגיע לדון עם ראשי הרפובליקנים: "למה אתם מדברים על מס בזמן שאתם צריכים לדבר על בגידה?". טראמפ לא נפגע ולא הגיב, המפגין הורחק מהמקום

צילום: רויטרס

מפגין השליך הערב (שלישי) דגלי רוסיה לעבר נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בבניין הקונגרס בוושינגטון, וקרא לעברו "בוגד". טראמפ לא נפגע ולא הגיב במקום לתקרית, שאירעה בעת שצעד עם מנהיג הרפובליקנים בסנאט מיץ' מקונול בתום פגישה. משטרת הקפיטול הרחיקה את המפגין מהמתחם, אך לא עצרה אותו מיד. בהמשך הלילה נמסר כי קלייטון נלקח למעצר בגין התפרעות במקום ציבורי וכי נפתחה חקירה לבירור נסיבות התקרית.

המפגין, שהזדהה בתור ריאן קלייטון מארגון "אמריקנים נוקטים פעולה", עמד עם העיתונאים במקום שהמתינו לטראמפ ולמקונל בתום פגישתם בנושא קיצוצי המס שמציע הנשיא. בעבר הוא ניסה להגיש דגל רוסי לחתנו של טראמפ ויועצו ג'ארד קושנר, כשהופיע מול ועדת המודיעין של הסנאט ביולי.

קלייטון צעק בגנות יחסיו של טראמפ עם רוסיה, הנבדקים על ידי החוקר המיוחד רוברט מולר, וקרא: "טראמפ הוא בוגד. למה אתם מדברים על קיצוצי מס כשאתם צריכים לדבר על בגידה?".

זורקים על טראמפ דגל רוסה בקפיטול 24 באוקטובר 2017. רויטרס
"טראמפ הוא בוגד". דגלים נזרקים לעברו של הנשיא/רויטרס

מוקדם יותר היום, מתח הסנאטור הבכיר בוב קורקר ביקורת על טראמפ, לאחר שהשניים החליפו עלבונות בטוויטר. קורקר, יו"ר ועדת יחסי החוץ, אמר כי הנשיא משקר באופן עקבי וכי הוא משחית את ארצות הברית ופוגע במעמדה בעולם.

"לנשיא יש קושי רב עם האמת בנושאים רבים", אמר קורקר בריאיון לרשת CNN מגבעת הקפיטול, "זה מדהים. לרוע המזל, מנהיגי העולם מודעים לכך שדברים רבים ממה שהוא אומר לא נכונים. ללא ספק, אנשים כאן מאחר שדברים לא נכונים ואנשים יודעים את ההבדלים".

(עדכון ראשון: 21:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully